Makłowicz na kasetach ?

1. Data: 2004-01-05 15:48:52

Temat: Makłowicz na kasetach ?
Od: "Waldek F." <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Może się ktoś orientuje, czy wydano audycje Makłowiczna na kasetach video
lub dvd ?

1. Data: 2004-01-05 16:00:51

Temat: Re: Makłowicz na kasetach ?
Od: "Miśkacy" <p...@w...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja polecam Kuronia na tvnie codziennie po 1 w nocy kilka odcinkow leci :)
rewelacja :)

1. Data: 2004-01-05 16:12:43

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldek F." <t...@a...net> napisał w wiadomości
> Może się ktoś orientuje, czy wydano audycje Makłowiczna na kasetach video
> lub dvd ?

w rzeczpospolitej było na vcd świąteczne gotowanie, specjalnie dla tej
gazety, hmm, powiedzmy że nowe przepisy

1. Data: 2004-01-05 20:41:56

Od: "Waldek F." <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miśkacy" <p...@w...ae.krakow.pl> napisał w wiadomości
> ja polecam Kuronia na tvnie codziennie po 1 w nocy kilka odcinkow leci :)
> rewelacja :)

Rany Boskie !!!! Pierwsza w nocy ???? A kiedy spać i wstać rano do pracy
?????? ;-)))

1. Data: 2004-01-06 07:52:57

Od: "beny76" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zeczywiscie bylo, ale ja w swoim kompie nie mam odpowiednich kodekow chyba,
bo mi nie czytalo tej plyty za diabla - mam problem z formatem VCD, a
ogolnie to by byl swietny pomysl z wydaniem Maklowicza WEDROWEK na plytach
CD (duzo ich juz bylo).

beny76

1. Data: 2004-01-06 10:39:15

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rany Boskie !!!! Pierwsza w nocy ???? A kiedy spać i wstać rano do pracy
> ?????? ;-)))

Nagrywać, nagrywać i w wolnych chwilach z lubością odtwarzać :))

co ma wideo i nawet się chwali :DDD

1. Data: 2004-01-06 14:04:58

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nagrywać, nagrywać i w wolnych chwilach z lubością odtwarzać :))
====
Z lubością??? Kuronia? :-}

Niektóre przepisy ma fajne, ale ja zawsze obserwuję reakcję osób
konsumujących jego dzieła i raczej rzadko są entuzjastyczne:
"No, moi kochani, jak smakuje?"
"Dobreee..." (intonacja opadająca), albo "no, tak, tak, dobre", albo "yhy",
czasem też żadnej reakcji nie ma.
Być może to nie wina samych przepisów, ale warunków przygotowywania,
pośpiechu i widocznej niestaranności kucharza, tym niemniej owe "pochwały"
są raczej odstręczające. Jedno co dobre, to przestał zasypywać kucharkiem
wszystko jak leci.
Oglądam go (ale bez lubości), bo od czasu do czasu coś ciekawego jednak
przemyci.

waldek
====

1. Data: 2004-01-06 15:53:51

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldek F." <t...@a...net> napisał w wiadomości
> Może się ktoś orientuje, czy wydano audycje Makłowiczna na kasetach video
> lub dvd ?

Chyba nie, ale jakby co to mam chyba ze 13 kaset :)

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-01-06 15:58:30

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miśkacy" <p...@w...ae.krakow.pl> napisał w wiadomości
> ja polecam Kuronia na tvnie codziennie po 1 w nocy kilka odcinkow leci :)
> rewelacja :)

Coś chyba nawet później niż o 1:00, i to chyba ze 3 odcinki ale prawdę
mówiąc, Kuroń zupełnie mi nie pasuje, programy ciągną się jak flaki z
olejem, nie potrafi kompletnie opowiadać o tym, co i jak robi, czasem gada
jak do półgłówków. Makłowicza można lubić albo nie, ale jednego nie można mu
odmówić - naprawde potrafi opowiadać ciekawie i zachęcać do gotowania. Sama
idea Podróży jest też genialna a umiejscowianie odcinka w danym miejscu
świetnym pomysłem, bo można też podejrzeć kawałek świata. Oglądam Makłowicza
od kilku lat, szkoda że coraz częściej są powtórki, ale każdy odcinek
oglądam z przyjemnością, to niemal rodzinny rytuał :)

pzdr
Kasia

1. Data: 2004-01-06 20:26:14

Od: "Waldek F." <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bte38g$6ai$1@opal.futuro.pl...

> Nagrywać, nagrywać i w wolnych chwilach z lubością odtwarzać :))
> co ma wideo i nawet się chwali :DDD

Nie, nie, nie, jednak nie Kuroń. Zdecydowanie wieje nudą i te jego
opowiadania - polegają (jest to moje subiektywne zdanie) na przechwalaniu
się, jaki to on zdolny i twórczy.

- KURONIOWI ZDECYDOWANE nie !!! -

seler naciowy
SPAM -nowe zabawki z Toy Story
makłowicz, bikont... - ktoś to czytał?
jak doprawic żurek z torebki aby pozbyc sie tego smaku :/
Indyk z brzoskwiniami i parmezanem