Maklowicz to matolek

1. Data: 2004-09-30 11:47:12

Temat: Maklowicz to matolek
Od: Julian <j...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po wczorajszym programie "Podroze kulinarne Maklowicza" mam pewnosc,
ze ten pan jest malo rozgarniety.
Zrobil w jakies klasie na Podlasiu galaretke z czegos tam, pokroil na
plastry i zaczal czestowac kilka uczennic, uzywajac do tego jednego
widelca. Widac bylo, ze im sie to nie podobalo, ale nie smialy sie
sprzeciwic. Na koniec wyciagnal z kieszeni drugi widelec, ktorym
wlozyl sobie galeretke. Kompletny ignorant, nie dosc, ze zlekcewazyl
mlodziez, to jeszcze naruszyl zasady higieny.
Co wy na to? Moze jestem przewrazliwiony?

Julian

1. Data: 2004-09-30 11:52:12

Temat: Re: Maklowicz to matolek
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Julian" <j...@b...poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> mlodziez, to jeszcze naruszyl zasady higieny.
> Co wy na to? Moze jestem przewrazliwiony?

to dosc stary odcinek i ta akcja z galareta na widok ktorej dziewczyny
wzdrygaly sie z lekkim obrzydzeniem rzeczywiscie za duzo sensu to nie
miala... cóz, kazdemu zdarza sie jakas wpadka;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-09-30 13:49:56

Od: "Pawel" <p...@n...ld.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Maklowiczu jest zdecydowanie wiecej showman'a niz kucharza.... :-) Ale coz
kazda telewizja musi miec ostatnio jakiegos kulinarnego odlota.

Pawel

1. Data: 2004-09-30 14:28:26

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał:

(...)
> cóz, kazdemu zdarza sie jakas wpadka;-)

Tyle tylko, żę u Makłowicza tych wpadek zaczyna się już trochę zbierać.
Pisałem już kiedyś o rosole z kostki... :-\

Pozdrawiam
PWZ

--
Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

1. Data: 2004-09-30 14:33:21

Od: AndrzejM <a...@w...pl.spamoff> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zawadzki napisał(a):
> [...]
>

> Tyle tylko, żę u Makłowicza tych wpadek zaczyna się już trochę zbierać.
> Pisałem już kiedyś o rosole z kostki... :-\

No to zamiast jojczyć nie oglądajcie. Nawet się o wpadkach nie dowiecie.

&

1. Data: 2004-09-30 14:51:37

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <p...@n...ld.onet.pl> napisał w wiadomości
> W Maklowiczu jest zdecydowanie wiecej showman'a niz kucharza.... :-) Ale
coz
> kazda telewizja musi miec ostatnio jakiegos kulinarnego odlota.

Dla mnie jest jasne, że ten facet po prostu nie ma zielonego pojęcia o
gotowaniu. Ale gada sympatyczne bzdury, czasem coś ciekawego o jakimś
regionie, miło się ogląda. A przepisy, wiadomo, że nie jego, niektóre fajne.
A z wpadek można się pośmiać...
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-09-30 14:57:55

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dla mnie jest jasne, że ten facet po prostu nie ma zielonego pojęcia o
> gotowaniu.

W odróżnieniu, oczywiście, od większosci grupowiczów, co nie tylko mają
pojęcie, ale jeszcze umiejętnie i zasadnie krytykują, no nie?
Polskie przywary, co to się nie zmieniają. O belkę w oku sie potykają, ale
na źdźbło w cudzym nie taką lupę by znaleźli.
Ja, jeśli myślę, że ktoś nie ma o czymś pojecia, to nie oglądam, żeby się
nie denerwować. Takie np. obrady Sejmu ;)

Tak mi się wydaje, że Makłowicz nie pozuje na kulinarnego guru, tylko po
prostu lubi gotować i robi fajny show, poopowiada co o kuchni wie i
przyjemnie zabawi. No, ale robi karierę i to jest strasznie nie na miejscu.
W oczy kole.

Margola

1. Data: 2004-09-30 15:20:48

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

Aha, Gusiek, przepraszam, że podpięłam się akurat pod Twoją, umiarkowaną
odpowiedź. No tak mnie naszło :)

Margola

1. Data: 2004-09-30 15:22:15

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Co wy na to?

Wole śmieszne wpadki Makłowicza, który nie boi sie tego pokazać a wrecz robi z
takowych wpadek coś smiesznego niż patrzeć na Kuronia, on mi sie zawsze
kojarzył ze świnią w chlewie (przepraszam za wyrażenie)
Umocnił mnie w tej mysli kiedy zobaczyłam jego wyczyna na żywo, fuj :(

1. Data: 2004-09-30 15:24:19

Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w
wiadomości

> Tyle tylko, żę u Makłowicza tych wpadek zaczyna się już trochę
zbierać.
> Pisałem już kiedyś o rosole z kostki... :-\
Rosol z kostki uzywa i podaje we wszystkich swoich przepisach - jako
alternatywe dla rosolu domowego - rowniez Nela Rubinstein.

Pozdrawiam
Magdalena

ciasto na bakławę
Uszkodzona emalia w garnku.
kubek do yerba-mate
Bezy
Jakie ciasto na niewyrośniętym biszkopcie ?? :-(