Makron rodzaje i... rozmiary? no właśnie....

1. Data: 2007-03-18 17:45:54

Temat: Makron rodzaje i... rozmiary? no właśnie....
Od: "lain" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno w supermarkecie natknęłam sie na promocję włoskich makaronów
- mój mężczyzna kocha makarony więc postanowiłam zrobic mały zapac -
muszelki, spagetti, kokardki, i znowu muszelki.... tylko numerek
inny :)

No własnie muszelki (conchiglie) były w duch "odmianach" oznaczone
"conchiglie n 55" i "conchiglie n 90" a "n" było podkreslone o_O
pomyślałam, że może wielkośc była inna ale z obserwacji wynikało że
jednak nie i że różniły się kolorem w zasadzie "n 90" były jakby
bardziej białe al 55 bardziej żółte

może jest tu ktoś kto mnie profesjonalnie pouczy co to oznacza??

Dziekuję :)

2. Data: 2007-03-20 18:09:52

Temat: Re: Makron rodzaje i... rozmiary? no właśnie....
Od: "Maurer" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lain" <l...@g...com> wrote in message
s.com...
[...]

Nie wiem czy dobrze mi świta, ale to chyba ma związek z grubością przemiału
mąki.

Kawał na dziś - co prawda nie mój ale dobry
czosnek niedźwiedzi
ksiazki kucharskie
gliniany opiekacz
Re: dyskusja