Mała wierzba

11. Data: 2005-03-12 10:04:54

Temat: Re: Mała wierzba
Od: "Andrzej Tkaczyk" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mała wierzba ale ładna by mi się przydała. Tak ok 50-70 cm, najlepiej o
> symetrysznym półkolistym pokroju. Ewentualnie mogę ciąć, byle gęsta była.
>
> Co doradzicie?

Salix integra Hakuro Nischiki ,nic dodac, nic ująć.
Można przycinać, formować a jak Masz dużo benzyny ,to i nawet dostać ;-)

Pozdrawiam Andrzej

12. Data: 2005-03-12 10:10:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Mar 2005 11:04:54 +0100, Andrzej Tkaczyk napisał(a):

> Salix integra Hakuro Nischiki ,nic dodac, nic ująć.
> Można przycinać, formować a jak Masz dużo benzyny ,to i nawet dostać ;-)

Andrzeju dzięki, mam:)
Ona jest zbyt duża i kolor liści trochę ekstrawagancki;)
Natomaist gdybym miała do Was przyjechać, to na pewno wydłubałabym coś
innego niż wierzbę, zajęcia na tydzień najmniej:)

Pozdrawiam
Marta

13. Data: 2005-03-12 10:30:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Salix integra Hakuro Nischiki ,nic dodac, nic ująć.

Nic ???

Salix lanata, Salix repens var.argentea, Salix helvetica,
Salix hastata 'Wehrhahnii', Salix purpurea 'Nana'.

Pozdrawia boletus

14. Data: 2005-03-12 10:41:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakup Salix moupinensis to strzał w dziesiątkę !
Kupuj, nie zwlekaj ! To jedyna wierzba niepodobna
do wierzby, duże, eleganckie liście skupione
na wysokości ramion, idealnej do przycinania.
Rewelacyjna cena, jedyna w swoim rodzaju !
Salix moupinensis Twoją rośliną sezonu 2005 !!
Kup dzisiaj, teraz, natychmiast !

Pozdrawia rewelacyjnie boletus

15. Data: 2005-03-13 14:04:27

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Mar 2005 11:41:52 +0100, boletus napisał(a):

> [...]
> na wysokości ramion, idealnej do przycinania.
> Rewelacyjna cena, jedyna w swoim rodzaju !
> Salix moupinensis Twoją rośliną sezonu 2005 !!

A uprawiasz?

Mam już Salix purpurea 'Nana':)
Moje chciejstwo zostało spełnione błyskawicznie:)

Pozdrawiam
Marta

16. Data: 2005-03-14 07:27:50

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Ja potrzebuję czegoś znacznie mniejszego i zielonych lub o srebrzystych
> liściach.
Jakaś Helvetica może, albo Bockii Boydi...ale ta słabiej rośnie..
u mnie ma 15 cm po trzech latach.
Krzysztof

17. Data: 2005-03-14 15:27:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakaś Helvetica może, albo Bockii Boydi...ale ta słabiej rośnie..
> u mnie ma 15 cm po trzech latach.
> Krzysztof

Przyznaj się lepiej, jak to zrobiłeś,
tzn., czy ją przekupiłeś, by nie rosła ?:-))

Pozdrawia chlebem czy solą boletus

18. Data: 2005-03-14 19:07:39

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przyznaj się lepiej, jak to zrobiłeś,
> tzn., czy ją przekupiłeś, by nie rosła ?:-))
>
> Pozdrawia chlebem czy solą boletus

Witam
mnie też wydaje sie to nieprawdopodobne, czy to aby napewno wierzba ?
Może ona z jakiegoś nasionka tak pomału sie "wykluwa"?
Na wszelki wypadek życzę żeby dalej rosła w tym samym tempie :-)
pozdrawiam, Bogda

19. Data: 2005-03-14 20:39:13

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może ona z jakiegoś nasionka tak pomału sie "wykluwa"?
> Na wszelki wypadek życzę żeby dalej rosła w tym samym tempie :-)

Kupiłam dwa sezony temu wierzbę (?) o fantazyjnie powyginanych
gałązkach, tak jakby drucik był owinięty wokół ołówka. Widziałam taką u
przyjaciółki z pracy, ładne małe drzewko. Ale pech chciał że wzięłam coś
innego bo moja ma zielonkawe gałązki i rośnie zabójczo szybko. Nawet
ścinanie gałązek do wystroju wnętrz przyjaciół i znajomych kawiarń nie
hamuje tego draństwa ;-)

Serdecznie Miłka

20. Data: 2005-03-14 22:47:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

| mnie też wydaje sie to nieprawdopodobne, czy to aby napewno wierzba ?
| Może ona z jakiegoś nasionka tak pomału sie "wykluwa"?

http://szymanowski.pl/site/index.php?menu=katalog&id
=77&rodzaj=kl&lang=
http://www.szmit.com.pl/szmit/rys6.jpg

Polskich linków więcej nie widzę, ale tu jest opis z dość przejrzystym
wymienieniem wielkości
http://www.kadel.cz/flora/c/kvCard.asp?Id=2142

Ta wierzba przyrasta koło centymetra rocznie, a w zeszłym roku miałam nawet
jeden kwiatek:-D Rozmnaża się przez sadzonkowanie.

Pozdrawiam, Basia.

Córka marnotrawna wraca i pyta ;-))
Roze i clematisy
KTO COŚ WIE NA TEMAT-Lampa HQI-akwariowa??????????
Czy was tez juz nosi?;)
fotografia