Siewki róz angielskich

1. Data: 2005-03-11 19:30:25

Temat: Siewki róz angielskich
Od: "piochu" <nončindirizzo@non.scrivere> szukaj wiadomości tego autora

Witam, powschodzily mi siewki z zapylonych naturalnie i przypadkowo
najladniejszych róz angielskich. Mam pytanie czy beda one (przynajmniej
jakis procent) równie dekoracyjne jak rodzice. Czy ktos robil takie
eksperymenty? Czy beda mrozoodporne bez szczepienia ich na podkladkach
mrozoodpornych?
Pozdrawiam.
Piotr

2. Data: 2005-03-11 22:10:02

Temat: Re: Siewki róz angielskich
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakis procent) równie dekoracyjne jak rodzice. Czy ktos robil takie
> eksperymenty? Czy beda mrozoodporne bez szczepienia ich na podkladkach

Wiosną porozsadzaj na grządkę i obserwuj. Siewki mogą być nawet
ładniejsze od roślin matecznych. Mogą byś również odporne.
Nie pieść ich za bardzo, niech najsłabse wypadną.Jak wyjdze ładna,
to nie musisz szczepić, ten zabieg robi się na ogół aby mieć dużą
ilość roślin.
Pozdrawiam.Mirzan

Mała wierzba
Córka marnotrawna wraca i pyta ;-))
Roze i clematisy
KTO COŚ WIE NA TEMAT-Lampa HQI-akwariowa??????????
Czy was tez juz nosi?;)