zagadka;)

1. Data: 2005-03-11 20:21:48

Temat: zagadka;)
Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kupiłam cebulke ogrodową, którą bardzo mi reklamowano -podobna nieco (cebula)
do amarylisu tylko mniejsza i bardziej wydłużona a kwiaty bardzo ozdobne
intensywnie różowe o wąskich płatkach- niestety roślina bez nazwy;(
Czy ktoś zna jej nazwe po łacinie chciałabym znależć instrukcje uprawy...

pozdrawiam
Sylwia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-03-11 20:37:58

Temat: Re: zagadka;)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia S" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| intensywnie różowe o wąskich płatkach- niestety roślina bez nazwy;(
| Czy ktoś zna jej nazwe po łacinie chciałabym znależć instrukcje uprawy...

Nerine bowdenii?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-03-11 21:49:38

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nerine bowdenii?
>
>Pozdrawiam, Basia.

Dziękuje bardzo to jest to!!!! Teraz już wiem że musze ja jak najszybciej
wsadzić do doniczki:)

4. Data: 2005-03-12 07:15:31

Od: "ELB" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> intensywnie różowe o wąskich płatkach- niestety roślina bez nazwy;(
> Czy ktoś zna jej nazwe po łacinie chciałabym znależć instrukcje uprawy...

Witaj!
To może być Crinum,ale najprawdopodobnie rozpoznasz dopiero po
kwiatku.Pozdrawiam Elżbieta

5. Data: 2005-03-12 19:27:34

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witaj!
>To może być Crinum,ale najprawdopodobnie rozpoznasz dopiero po
>kwiatku.Pozdrawiam Elżbieta

Będe z niecierpliwościa oczekiwać kwiatków ale z opisy po zobaczeniu zdjęć w
sieci bardziej wygląda to na Nerine....
Chociaż Cirinum też piękne :)

6. Data: 2005-03-13 11:51:10

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będe z niecierpliwościa oczekiwać kwiatków ale z opisy po zobaczeniu zdjęć
> sieci bardziej wygląda to na Nerine....
> Chociaż Cirinum też piękne :)

O, a dlaczego ja nie widzę postu Elżbiety?

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2005-03-14 11:08:09

Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Crinum jest raczej malo prawdopodobne, bo cebule w sprzedazy sa bardzo rzadko,
jesienia, i na dodatek sa bardzo drogie (jesli z szansa na kwitnienie).
Z nerinami jest pewien problem - zakwitaja pozna jesienia (pazdziernik, poczatek
listopada) w momencie zamierania lisci i ktos szybki w jesiennych porzadkach
moze nie doczekac sie kwitnienia latami - lepeiej od razu wsadzic do duzej
doniczki.

Antoni Konitz

8. Data: 2005-03-14 11:19:21

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Antoni Konitz" <a...@a...chem.pg.gda.pl> napisal w
wiadomosci news:42357099.57C72E91@altis.chem.pg.gda.pl...
> [...]
> porzadkach
> moze nie doczekac sie kwitnienia latami - lepeiej od razu wsadzic do duzej

Od lat tak wlasnie sadze ,jesienia przenosze donice z nerinami do domu ,
kwitna do swiat Bozego Narodzenia

Pozdrawiam TeresaR

Siewki róz angielskich
Mała wierzba
Córka marnotrawna wraca i pyta ;-))
Roze i clematisy
KTO COŚ WIE NA TEMAT-Lampa HQI-akwariowa??????????