Male uzupelnienie poprzedniego postu.

Data: 2006-05-07 02:45:18
Temat: Male uzupelnienie poprzedniego postu.
Od: " Jeff" <j...@g...pl>

Posluchaj no Krystyno T. czy jak tam sie nazywasz.

Ostrzegalem cie juz kilka razy abys zaprzestala pomawiac w sieci internetowej
osoby ktore maja krytyczne zdanie o diecie optymalnej oraz informuja
o tragicznych skutkach stosowania tej niebezpiecznej diety u ludzi ciezko chorych.

W takim razie, jesli admin forum na ktorym znalazla sie ta twoja informacja
o tym, ze post byl nadany przez jakas annajack, a ktora to osoba w/g ciebie
jestem ja, Jeff (bo tak MNIE OCZERNIASZ na Wikipedii), NIE WYJASNI kto nadal
naprawde post, to ten admin bedzie rowniez mial problemy.

Takie forum powinnos sie zamknac !

Acha, zapamietaj sobie bezczelna oszustko, ze KOMUNY juz nie ma i nie bedziesz
oczernial bezkarnie uczciwych ludzi tylko dlatego, ze chcesz sie pastwic nad
chorymi GOIM i wyciagac od nich na chama forse!

Jeff