Małopłytkowość krwi

1. Data: 2003-02-03 21:22:35

Temat: Małopłytkowość krwi
Od: " IrekO" <i...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój synn choruje na małopłytkowość krwi ,która została
wykryta 5 lat temu .Badania krwi i szpiku nic grożnego nie wykazało,co może
być przyczyną tej choroby?

2. Data: 2003-02-04 08:34:44

Temat: Re: Małopłytkowość krwi
Od: "3lncr" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój synn choruje na małopłytkowość krwi ,która została
> wykryta 5 lat temu .Badania krwi i szpiku nic grożnego nie wykazało,co
może
> być przyczyną tej choroby?

Rozumiem, że ma niską krzepliwość krwi, czy też podatność na siniaczki przy
stosunkowo słabym stłuczeniu.

Jeżeli tak, to podobnie jak moja żona. Z tego co zasłyszałem, to
albo jest to podyktowane genetyczną skłonnością do schorzenia, albo po
prostu "ten typ tak ma" - czyli podobnie jak ze wzrostem, są wysocy
i niscy. :(

pozdrawiam,

--
3lncr

3. Data: 2003-02-04 14:01:09

Od: i...@x...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-02-04 14:26:18

Od: "km" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " IrekO" <i...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> Mój synn choruje na małopłytkowość krwi ,która została
> wykryta 5 lat temu .Badania krwi i szpiku nic grożnego nie wykazało,co
może
> być przyczyną tej choroby?

temat - rzeka, zbyt mało danych aby próbować stawiać jakąś diagnozę

5. Data: 2003-02-04 15:26:09

Od: i...@x...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik " IrekO" <i...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> może
>
> temat - rzeka, zbyt mało danych aby próbować stawiać jakąś diagnozę
> Z badań wynika że szpik jest skąpokomórkowy
dominują w nim komórki limfoidalne,limfocyty i komórki plamatyczne oraz
erytroidalne.Ilość płytek wacha się od 54tyś-do 17tyś.i odwrotnie .Hemoglobina
opada do 7.Syn jest dzieckiem żywiołowym ,ma dużo energii w sobie nie wykazuje
tendencji do choroby.Brak konkretnej diagnozy lekarskiej.Syn nie otrzymywał
żadnych lekarstw prócz cyclonaminy i rutinoscorbin.

grzybica pochwy
rehabilitacja
podkrążone oczy?
testy
stwardnienie rozsiane, podobno nowy lek???