Malowanie Kaloryfera

1. Data: 2007-11-19 18:03:33

Temat: Malowanie Kaloryfera
Od: walesa ess <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. jak usunąć starą łuszczącą się farbę na starym żeberkowym
kaloryferze? jak i czym pomalować kaloryfer w pokoju aby jak najdłużej
był elegancki.

2. Data: 2007-11-19 18:08:27

Temat: Re: Malowanie Kaloryfera
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walesa ess" <e...@c...pl> napisał w wiadomości
> witam. jak usunąć starą łuszczącą się farbę na starym żeberkowym kaloryferze?
> jak i czym pomalować kaloryfer w pokoju aby jak najdłużej był elegancki.
Moi rodzice mają w domu żeberka malowane proszkowo. Po 14 latach praktycznie nie
widac śladów jakichkolwiek odprysków.

3. Data: 2007-11-19 19:29:22

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A> Zasłonić brzydala obudową.
B> Poczekać do wiosny i oddać do piaskowania (ryzyko, że ujawnią się
przecieki, które trzymała tylko farba).
Co do malowania to dowolną farbą do grzejników (ma nie żółknąc)
Jacek

4. Data: 2007-11-19 21:40:56

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-11-19 19:03, walesa ess pisze:
> witam. jak usunąć starą łuszczącą się farbę na starym żeberkowym
> kaloryferze? jak i czym pomalować kaloryfer w pokoju aby jak najdłużej
> był elegancki.

Kupić preparat do złuszczania farby, posmarować miejsca gdzie jeszcze Ci
farba nie odeszła poczekać trochę i wszystko pięknie złazi jak będzie za
mało czynność powtórzyć, później resztę usunąć szczotką drucianą. Zaletą
tych wszelkich mazideł do złuszczania jest to iż praktycznie usuniesz
wszystkie powłoki do gołego metalu bez zdejmowania kaloryfera. Po
oczyszczeniu malować farbą do kaloryferów. Biała - faktycznie nie
żółknie, mam taką pomalowane i od 8 lat są cały czas białe.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Ile płacicie za mieszkanie?
okap kuchenny