rozkładana ława do kawalerki

1. Data: 2007-11-19 14:03:44

Temat: rozkładana ława do kawalerki
Od: ternyk <ternyk@nospam_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam ławy do pokoju w kawalerce. Chciałbym żeby była rozkładana w
razie potrzeby. Niestety wiekszość ław jest w wymiarach trochę wiekszych
niż mi by pasowała. Z tego co widzę najmniejsze ławy są ok 120 cm a ja
potrzebowałbym tak do 100 cm. Może ktoś zna jakieś ciekawe rozwiązania,
gdzieś widziałem taki stolik, który ma boki składane do góry tak, że
powstaje nawet sporej wielkości ława, ale niestety to był mebel juz
stary i nie wiem czy takie coś produkują. A może ktoś zna jakaś firmę
która zrobi taką ławę do 100 cm (w stanie złożonym)? Ktoś mi powiedział,
że raczej nie znajdę ławy rozkładanej w takich wymiarach bo mechanizmy
robią na min. 120 cm. A może jednak ktoś zna jakiegoś fachowca który
poradziłby sobie z takim zadaniem, albo ciekawy projekt ławy takiej do
kawalerki tzn. bardzo mało miejsca zajmuje w stanie złożonym a po
rozłożeniu miejsca tyle że starczy dla gości :).

--
pozdrowienia,
ternyk

2. Data: 2007-11-20 08:58:57

Temat: Re: rozkładana ława do kawalerki
Od: bereiter <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

coś takiego?
http://aukcja.interia.pl/show_item.php?item=27132585
3&PHPSESSID=34091a575d889330b51af4faaa651713

3. Data: 2007-11-20 10:04:42

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ternyk pisze:
> [...]
> kawalerki tzn. bardzo mało miejsca zajmuje w stanie złożonym a po
> rozłożeniu miejsca tyle że starczy dla gości :).

A może być stół? I do tego okrągły?

Ja mam okrągły fi90, po rozłożeniu na maxa otrzymuję długość 3,60m (albo
3,4m - nie pamiętam dokładnie). Pośrednie długości to wydłużenia po ok
65cm. Spokojnie obsługuje 16 osób. Fragmenty wypełniające (4 sztuki) są
trzymane oczywiście oddzielnie.

Można sobie było zamówić większe lub mniejsze fi. Mógł być krótszy po
rozłożeniu (3 wkładki). Kolor był dobierany przez produkującą to firmę
do reszty mebli (dostarczyłem półkę z szafki na wzór).

OIDP były też wersje prostokątne po złożeniu. Wysokość stołu w sumie też
była do ustalenia :)

Wygodniej przy tym siedzieć, niż przy ławie. Prócz tego stołu mamy (w
pokoju 17m2) mały stoliczek fi50 do kawy - przy kanapie. Jest jakby
miniaturką tego dużego tyle, że się nie rozkłada :)

Pozdrawiam
Krzysiek

plama po żelu - usg
jak to naprawić ?