jak to naprawić ?

1. Data: 2007-11-18 17:57:02

Temat: jak to naprawić ?
Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś (lata 70-te) położono mi na podłodze w kuchni modne wówczas płytki
PCW. Większosć z nich się odkleiła, położyłem na to wykładzinę. Teraz będę
ją wymienial, więc resztki płytek trzeba było odkuć,by podłoga była
równiejsza. (tam,gdzie pod spodem były płytki podłoga była wyższa o grubośc
płytki i wykładzina pękała na granicy płytki->wylewka.

Okazało się jednak, że wylewka pod płytkami jest w jednym mniejscu peknięta
jak na zdjęciach:

http://www.voila.pl/7o3fu/index.php?get=1&f=1
http://www.voila.pl/l1yiz/index.php?get=1&f=1

Jak to naprawić ? Z jednej strony pęknięcia wylewka wyraźnie pracuje, i
jest oczywiste, że będzie pękać dalej. Boję się, że proste
"zaklajstrowanie" cementem pewnie nic nie da, odkucie na jakiejś
powierzchni może spowodować dalsze pęknięcie i więcej szkód. Wyciąc kawałek
tarczą i zalać zaprawą ?

Wylewka jest zrobiona na stropie kleina (moge mylić pisownię), pod samą
wylewką jest kilka centymetrów piasku. (To był w latach 70-tych sposób na
podnisienie poziomu podłogi ;)

--
Marek

2. Data: 2007-11-18 23:05:55

Temat: Re: jak to naprawić ?
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):
> [...]
>
> Wylewka jest zrobiona na stropie kleina (moge mylić pisownię), pod samą
> wylewką jest kilka centymetrów piasku. (To był w latach 70-tych sposób na

Po wielu "przejściach" we własnym domu powiem: połóż płyty podłogowe
(OSB), a na nie wykładzinę.
I spokój :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

Wykładzina PCV
liczniki prad-gaz
CO MAM ZROBIC?
Nowy dach i... cieknie. Co robić?
temperatura w mieszkaniu czy sa jakies przepisy