Malowanie emulsją - sprzątanie

1. Data: 2004-02-26 07:36:38

Temat: Malowanie emulsją - sprzątanie
Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
co polecicie do zmycia zabrudzeń z podłogi po malowaniu ścian emulsją? Na
początku bardzo ładnie schodziło, ale teraz już mi zaschło. Czym to
rozpuścić ? Jest jakiś rozpuszczalnik ? Wodą idzie bardzo kiepsko :-(
Maras
odpowiadając usuń .com z adresu.

1. Data: 2004-02-26 08:16:29

Temat: Re: Malowanie emulsją - sprzątanie
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maras" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] Jest jakiś rozpuszczalnik ? [...]

IIRC Atlas Szop 2000 (czy 2001, nie mylić z szopem bez rocznika, który służy
bodajże do zmywania resztek cementopodobnych, butelka prawie identyczna). A
przedtem, jeśli nie jest to siedem milionów małych plamek na nasiąkliwej
powierzchni, spróbować po prostu zdrapać (paznokciem, drewnianym patyczkiem
do lodów itp.) albo zetrzeć wilgotną, mocno przyciskaną ścierką - te nowe
emulsje po zaschnięciu odchodzą kawałkami.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-02-26 10:58:43

Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drewnianym patyczkiem do lodów itp.) albo zetrzeć wilgotną, mocno
> przyciskaną ścierką - te nowe emulsje po zaschnięciu odchodzą kawałkami.

Dzięki, poszukam w sklepie.

1. Data: 2004-02-28 11:03:05

Od: "Artur" <t...@n...adem.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> początku bardzo ładnie schodziło, ale teraz już mi zaschło. Czym to
> rozpuścić ? Jest jakiś rozpuszczalnik ? Wodą idzie bardzo kiepsko :-(
witam
octem spirytusowym

korek i tapetowanie
Grzejnik w lazience - moc