meble z FORTE kontra BFM

1. Data: 2004-02-25 16:00:38

Temat: meble z FORTE kontra BFM
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zamierzam zkupic mebelki z Forte lub z Bydgoskiej Fabryki Mebli, stąd moje
pytanie do Was, potencjalnych użytkowników. Jak sprawdzają się meble z tych
firm? Ma ktos jakieś doświadczenia? Mogą być, a nawet wskazane są też te
negatywne, z góry dziękuję
pozdrawiam
dominika

1. Data: 2004-02-25 21:31:06

Temat: Re: meble z FORTE kontra BFM
Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tych
> firm? Ma ktos jakieś doświadczenia? Mogą być, a nawet wskazane są też te

Moje meble forte trzymają się już 10 lat, ale zaczynają "dygotać" troszkę. W
tym czasie naprawy wymagała jedna szuflada i generalnie jestem z nich bardzo
zadowolona. Pozytywne opinie wystawiają również moi rodzice i siostra.
Jest w nich duża łatwość skomponowania tego o co dokładnie chodzi, a mnie
ujęły swoimi komodami z dużą ilością szuflad.

pozdrawiam
ela

1. Data: 2004-02-26 07:59:39

Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
tych
> firm? Ma ktos jakieś doświadczenia? Mogą być, a nawet wskazane są też te

Mam dwa zestawy (różne) mebli forte i jak do tej pory nie moge nic zlego o
nich powiedziec. Wszystko wykonane bardzo dobrze, dobrze opisane i solidne
materiały.
Do tej pory, jeden zestaw mam 4 lata, drugi dwa, nie znalazłem nic do czego
mógłbym sie przyczepic.

Pozdrawiam,

Darek

1. Data: 2004-02-26 09:15:04

Od: "yoasik" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamierzam zkupic mebelki z Forte lub z Bydgoskiej Fabryki Mebli, stąd moje
> pytanie do Was, potencjalnych użytkowników. Jak sprawdzają się meble z
tych
> firm? Ma ktos jakieś doświadczenia?
Meble z BFM użytkuję na razie 3 lata. Jak do tej pory są bez zarzutu -
solidnie wykonane i wciąż wyglądają jak prosto ze sklepu. Polecam.
Pozdrawiam
Joaśka

1. Data: 2004-02-27 12:25:00

Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak wg. mnie to BFM sa raczej o klase lepsze, no chyba ze kojarze je tylko z
porzadnymi modelami
Forte kojarza mi sie z MDFem
Tak po za tym polecam Klose - mam kilka sztuk i jestem zadowolony

1. Data: 2004-04-16 21:35:10

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> tak wg. mnie to BFM sa raczej o klase lepsze, no chyba ze kojarze je tylko
> porzadnymi modelami
> Forte kojarza mi sie z MDFem
> Tak po za tym polecam Klose - mam kilka sztuk i jestem zadowolony

Niemożliwe,- Forte najlepsze są!!! -przecież reklamował je sam p. "magister"
mimo klopotów z golenią.

[dekoracja]lepszy grubszy czy cieńszy?
pojemniki plastikowe
Pchly w dywanie.
Sadzenie drzew - odległóść minimalna od granicy
Wykonam instalacje wodne i centralnego ogrzewania , miedziane.