Pchly w dywanie.

1. Data: 2004-02-25 11:05:43

Temat: Pchly w dywanie.
Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich tu obecnych,

Zaczne od razu od pytania : Czy po wlozeniu dywanu do zamrazalnika z
minus17stopni wygina w nim larwy pchel?
Kupilam w antykwariacie orientalny welniany dywan,w bardzo dobrym stanie,ale
mam z nim wielki problem poniewaz sa w nim larwy pchel.
Nie chce uzywac zadnch srodków chemicznych do ich likwidacji.
Pozdrawiam
Dominika.

1. Data: 2004-02-26 08:25:05

Temat: Re: Pchly w dywanie.
Od: "Artur" <t...@n...adem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilith" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam Wszystkich tu obecnych,
>
> Zaczne od razu od pytania : Czy po wlozeniu dywanu do zamrazalnika z
> minus17stopni wygina w nim larwy pchel?

witam
niestety nie wyginą , mogą wytrzymać dużo więcej
one przecież zimują na polu
myślę że nie obejdzie sie jednak bez środków chemicznych
może pomóc porządne wytrzepanie (kilkukrotne)
pzd
--
ARTUR

1. Data: 2004-02-26 13:04:46

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Skoro są w nim pchły, to chyba nie jest w bardzo dobrym stanie? Ja na twoim
miejscu kazałbym go uprać jakiejś fachowej firmie

T.

1. Data: 2004-02-26 17:14:41

Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro są w nim pchły, to chyba nie jest w bardzo dobrym stanie?

Dziękuje za odpowiedź
Gdyby nie były w dobrym stanie to bym je już wywaliła, jakościowo są super i
wogóle niezniszczone.
Szkoda mi ich wyrzucać.
Widze,że bez środków chemicznych się nie obejdzie.
Pozdrowiena
Lilith.

1. Data: 2004-02-26 17:19:52

Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety nie wyginą , mogą wytrzymać dużo więcej
> one przecież zimują na polu
> myślę że nie obejdzie sie jednak bez środków chemicznych

Dziękuje za porady,
widze że bez chemi się nie obejdzie,
Pozdrowienia
Lilith.

1. Data: 2004-02-27 08:11:33

Od: "JoShi" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Domowym sposobem na pchly jest piolun. Nie znosza tego zapachu. Moj brat
wynajal mieszkanie. Szybko okazalo sie, ze jest zapchlone. porozkladal i
porozwieszal wszedzie peczki piolunu i szybko pchly mial z glowy...

1. Data: 2004-02-27 13:43:47

Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Domowym sposobem na pchly jest piolun. Nie znosza tego zapachu

No to dobry patent,bo to ziele latem jest ogolno dostepne.
Dziekuje i pozdrawiam,
Lilith

Sadzenie drzew - odległóść minimalna od granicy
Wykonam instalacje wodne i centralnego ogrzewania , miedziane.
Do użytkowników w pełni zabudowanej zmywarki Bosch
Łazienka- brudne fugi
regipsy i wieszaki