Do użytkowników w pełni zabudowanej zmywarki Bosch

1. Data: 2003-11-21 20:56:21

Temat: Do użytkowników w pełni zabudowanej zmywarki Bosch
Od: "KubaB" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pisze po raz pierwszy na grupe, ale sledze ja od pewnego czasu. Dzieki
opiniom na tej grupie zdecydowalem sie na zakup w pelni zabudowanej zmywarki
Boscha. I tutaj mam takie pytanie - pewnie dosc glupie.

Mianowicie, czy da sie tak wyregulowac otwieranie drzwi w zmywarce, aby
zostawaly one uchylone w danej pozycji, a nie caly czas sie zamykaly...
Powinienem sie zapytac w sklepie lub w serwisie, lecz ze wzgledu na to, ze
dzis jest piatek i wlasnie montuje te zmywarke to zwracam sie na grupe.

Bede wdzieczny za odpowiedzi,

Pozdrawiam,
Jakub Brdulak
www.jakubbrdulak.prv.pl