czujnik gazu

1. Data: 2004-02-25 09:00:01

Temat: czujnik gazu
Od: "dadi" <d...@g...wytnijtozadresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam piecyk dwufunkcyjny zasilany gazem ziemnym wysokometanowym (GZ-50
tak podaje umowa z zakladem gazowniczym), który ma mozliwosc podlaczenia
czujnika gazu (wyczytalem w instrukcji).
1. Czy nalezy to zamontowac?
2. Gdzie sie to montuje (slyszalem ze w zaleznosci od posiadanego gazu)?
3. Jakie sa czujniki dostepne na rynku i ile kosztuja?

Dzieki za pomoc

1. Data: 2004-02-25 13:45:25

Temat: Re: czujnik gazu
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.02.2004 10:00, Użytkownik dadi napisał:
> Posiadam piecyk dwufunkcyjny zasilany gazem ziemnym wysokometanowym (GZ-50
> tak podaje umowa z zakladem gazowniczym), który ma mozliwosc podlaczenia
> czujnika gazu (wyczytalem w instrukcji).
Nie piszesz jaki masz kocioł. Jeśli jest to montowane w jego ramach to
szukaj informacji w serwisie kotła.

> 1. Czy nalezy to zamontowac?
Uważam, że tak. Inną rzeczą jest czy ma być to system odcinający gaz czy
tylko sygnalizujący - drugi jest znacznie tańszy, pierwszy
skuteczniejszy, wymagający na dodatek przeróbki instalacji gazowej.

> 2. Gdzie sie to montuje (slyszalem ze w zaleznosci od posiadanego gazu)?
Przy GZ-50 kilka centymetrów pod sufitem pomieszczenia bo GZ-50 jest
lżejszy odpowietrza.

> 3. Jakie sa czujniki dostepne na rynku i ile kosztuja?

www.altronix.pl
www.gazex.pl

Szukaj na Allegro - ja tam znalazłem ofertę gościa, który likwidował
sklep i sprzedał mi detektor (http://www.gazex.pl/p_ddco_dk.htm) dużo
taniej niż zapłaciłbym gdzie indziej - dodał oczywiście fakturę i
gwarancję. Jeśli będziesz chciał to mogę poszukać w domu namiarów do niego.

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-03-04 23:47:54

Od: "dadi" <d...@g...wytnijtozadresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taniej niż zapłaciłbym gdzie indziej - dodał oczywiście fakturę i
> gwarancję. Jeśli będziesz chciał to mogę poszukać w domu namiarów do

jesli można bylbym wdzieczny :D

1. Data: 2004-03-04 23:47:54

Od: "dadi" <d...@g...wytnijtozadresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-05 18:11:51

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.03.2004 00:47, Użytkownik dadi napisał :

> jesli można bylbym wdzieczny :D

Poszło na prive.

Pozdrawiam :-)

--