Marka Pola (to łatwe, wiem)

1. Data: 2004-02-24 10:29:44

Temat: Marka Pola (to łatwe, wiem)
Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słoneczko Europy Srodkowo-Wschodniej oznajmiło dziś, że "jego resort
pracuje nad planem, który rozwiązałby problem omijania autostrad przez
ciężkie TIR, blokujące dotąd drogi w małych miejscowościach. Nie chciał
jednak ujawnić, co to za rozwiązanie. Powiedział że musi ono zostać
najpierw dostosowane do wymogów unijnych." (onet.pl)

Wiem, wiem! Zakaz poruszania się legalnie zarejestrowanych pojazdów po
drogach publicznych! Albo zakaz poruszania się czegokolwiek powyżej 3,5
tony poza autostradami. Albo może wprowadzenie dodatkowego podatku na
_korzystanie_ z autostrad: masz TIRA, to do PIT/CIT doliczamy Ci roczny
abonament na wszystkie autostrady idący bezpośrednio na konta
właścicieli autostrad i możesz nimi jeździć do woli.
Ewentualnie _nakaz_ jazdy autostradami pojazdami powyżej 3,5 tony - nie
jeździsz, płacisz.

Macie jeszcze jakieś pomysły?

--
www.franek.strzelecki.prv.pl