głośna lodówka

1. Data: 2004-02-24 12:54:49

Temat: głośna lodówka
Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dostałem w spadku 4-letnią lodówkę ARDO z górnym zamrażalnikiem
osobno otwieranym. Po włączeniu okazało się, że pracuje głośniej niż stary
25-letni minsk. Czy jest na to jakaś rada? Na stronach www podają,
że poziom jej hałasu to bodajże 39db więc powinna być cicha.
Czy możliwe, że po upływie paru lat zaczęła głośniej chodzić?

pozdr.
Krzysiek

1. Data: 2004-02-24 13:08:58

Temat: Re: głośna lodówka
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <gkrzych> napisał:

> [...]
> że poziom jej hałasu to bodajże 39db więc powinna być cicha.
> Czy możliwe, że po upływie paru lat zaczęła głośniej chodzić?

Sprawdz czy jest dobrze wypoziomowana.

Edytka [edymon]

"i hurt myself today to see if i still feel
i focus on the pain the only thing that's real"

1. Data: 2004-02-24 13:50:37

Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości

> Sprawdz czy jest dobrze wypoziomowana.
>

>W pierwszej kolejności to sprawdziłem i wypoziomowałem
niestety nie wpływa to na jej głośną pracę.

Krzysiek

Marka Pola (to łatwe, wiem)
Podstawa obrotowa do szafki ?
Czym i jak myc terkote