regipsy i wieszaki

1. Data: 2004-02-25 09:47:41

Temat: regipsy i wieszaki
Od: "Patryk_T" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W nowo wyremontowanej lazience "fachowcy" zawiesili mi szuszarke sufitowa na
korkach rozporowych do podwieszanego regipsowego sufitu.
Prosilem aby wiercili przez regips do betonowego sufitu, ale zrobili po
swojemu. Twierdza ze na specjalnych korkach do regipsow suszarka ta wytrzyma
kazde pranie. [suszarka ma 5 drazkow do zawieszania prania, zawieszonych na
sznurkach do dwuch ramienii, kazde ramie przymocowane na 4 korki].

W ten sam sposob zamocowali mi karnisze. :(

Czy to faktycznie wytrzyma?. Aktualnie boje sie korzystac z szuszarki.

1. Data: 2004-02-25 11:08:07

Temat: Re: regipsy i wieszaki
Od: "dj" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patryk_T" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> W ten sam sposob zamocowali mi karnisze. :(
>
> Czy to faktycznie wytrzyma?. Aktualnie boje sie korzystac z szuszarki.
też bym się bał, chyba że nie wieszasz prania z wodą i niezbyt ciężkie
rzeczy.
Mnie się udało kiedyś wyrwać kołek z betonu, a co mówić z płyty.
Wymień te kołki na długie specjalne do elementów przelotowych (typu rama z
drewna). one nie rozpierają na pewnym odcinku, tak że nie uszkodzą ci płyty
i dodatkowo trzymać będą się w stropie, a nie w płycie.

pozdrawiam

DJ

1. Data: 2004-02-25 12:18:45

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Patryk_T" <p...@w...pl> wrote in message

> Czy to faktycznie wytrzyma?. Aktualnie boje sie korzystac z
szuszarki.

Przeciętny kołek do GK ma wytrzymałość bodajże kilkanaście Kg na
wyrwanie, więc jeśli cała suszarka wisi na sześciu kołkach, to powinna
wytrzymac nawet naprawdę solidne pranie.

J.

Czy jest jakas strona poswiecona testom sprzetu AGD?
półka obrotowa na garnki / kraków / poza IKeą
czujnik gazu
głośna lodówka
Marka Pola (to łatwe, wiem)