Malowanie na szkle

1. Data: 2003-04-15 13:47:31

Temat: Malowanie na szkle
Od: "Emotionka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie!

Jakis czas temu przez grupe przewinal sie watek o malowaniu na szkle. Tak mi
sie jakos przytrafilo, ze polknelam haczyk i z pasja oddalam sie temu nowemu
dla mnie hobby. :)
Poszukuje ksiazki, dokladnie "Malowanie na szkle" Alan D. Gear. Czy wiecie,
gdzie w Warszawie mozna nabyc te ksiazke? Bylam w kilku dosc duzych
ksiegarniach i nie ma. :((

A tak przy okazji... Znalazlam swietny link - jest tam mnostwo szablonow
(wprawdzie sa to witraze, ale to prawie to samo :)) Zainteresowanym podaje:
http://www.downeaststainedglass.com/freestainedglass
patterns.html

Pozdrawiam cieplutko
Ann

1. Data: 2003-04-15 15:19:40

Temat: Re: Malowanie na szkle
Od: "gjc" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na www.merlin.pl jest kilka książek o tej tematyce. Niestety, ta o ktorą
pytasz jest w tej chwili niedostępna :-(
Pozdrawiam. Gosia.

1. Data: 2003-04-17 20:54:34

Temat: Odp: Malowanie na szkle
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gjc <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7h7si$rg1$...@n...news.tpi.pl...
> Na www.merlin.pl jest kilka książek o tej tematyce. Niestety, ta o
ktorą
> pytasz jest w tej chwili niedostępna :-(
> Pozdrawiam. Gosia.

Zapytaj ich mailem, ja na swoją czekałam prawie dwa miechy, ale jest
naprawdę fantastyczna. Mnogość technik, pomysłów, szablony...
Dzięki tej książce odważyłam sie zrobić trawione dwustronnie postawki
pod szklanki, które złożone razem tworzą obraz koników morskich wśród
wodorostów. Cudo!
Teraz przymierzam się do planszy "kółko-krzyżyk" w cudnie kolorowej
ramie i do witraży z ołowiem który czeka sobie grzecznie na jakąś
szklankę czasu...
Pozdrawiam, i powodzenia w polowaniu, Kianit

1. Data: 2003-04-18 06:33:29

Od: "Emotionka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kianit / D.C." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szklankę czasu...
> Pozdrawiam, i powodzenia w polowaniu, Kianit

Udalo mi sie ja upolowac - byla w Prusie na Krakowskim Przedmiesciu :)
Rzeczywiscie jest tam duzo ciekawych pomyslow i praktycznych wskazowek. Na
razie zbieram szklo :) i rozgladam sie za buteleczkami, ktore moge
pomalowac. Na pierwszy ogien ida szklanki, bo sa tuz pod reka. :)

Pozdrawiam
Ann

1. Data: 2003-04-18 07:49:00

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Emotionka <e...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7o68a$d9s$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> razie zbieram szklo :) i rozgladam sie za buteleczkami, ktore moge
> pomalowac. Na pierwszy ogien ida szklanki, bo sa tuz pod reka. :)

Hihi, ja zaczęłam do treningów używać nawet flaszki po dziecięcych
soczkach i alkoholach męża ;) Muszę teraz tylko znaleźć patent na
usuwanie tego paskudnego kleju :( . No i zaopatrzyć sie w większą ilość
perłowych farb :))))
Szklanki i świeczniki już się skończyły ;)
Za to w ikea są świetne ramki do ekspozycji witraży, takie z szybami z
obu stron. Można użyć tych szybek i mieć dwa obrazy na zmianę, ale na ja
razie, zanim nabiorę wprawy maluję na sztywnej folii i wkładam pomiędzy
te szkła. świetnie wygląda to na południowym oknie :)
Pozdrawiam,
Kianit

1. Data: 2003-04-18 08:23:33

Temat: Re: Odp: Malowanie na szkle
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> razie, zanim nabiorę wprawy maluję na sztywnej folii i wkładam pomiędzy
> te szkła. świetnie wygląda to na południowym oknie :)
Kianit

A jak to wieszasz na oknie?
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-04-18 08:31:04

Temat: Odp: Odp: Malowanie na szkle
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7ocm5$i5s$...@i...gazeta.pl...

> A jak to wieszasz na oknie?
> Pozdrawiam
> Ania

Te ramki wyglądają jakby były w rogach skręcane śrubami (nitami? w
każdym razie estetyczne toto) i dołączone są do kompletu dwa metalowe
"bolce" które wkręca sie z tyłu zamiast dwóch śrub. Wtedy stabilnie
sobie stoją. Do powieszenia, przy skręcaniu zawiązujesz pomiędzy
deseczkami ramki sznureczek na tych "śrubach" i wygląda to jakby było
scalone, bez końców, haczyków... miodzio :) . Cena jest nieco wyższa niż
"zwykłej" ramki, ale opłaca się, bo z każdej strony jest bardzo
estetyczna i może wisieć na oknie, albo na środku pokoju ;)
Pozdrawiam, Kianit

1. Data: 2003-04-23 14:23:24

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kianit / D.C. <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7n4bn$5kg$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> Dzięki tej książce odważyłam sie zrobić trawione dwustronnie postawki
> pod szklanki, które złożone razem tworzą obraz koników morskich wśród

zdjecie! zdjecie! zdjecie! zdjecie! zdjecie! zdjecie!

ja nie prosze, ja zadam!!!
:-)
Ilona

1. Data: 2003-04-23 21:34:56

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iloneska <p...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b867qs$30m$...@i...gazeta.pl...

> zdjecie! zdjecie! zdjecie! zdjecie! zdjecie! zdjecie!
>
> ja nie prosze, ja zadam!!!
> :-)
> Ilona

:))) a może być skan z książki?? Bo to mogę na szybko, na fotkę musisz
poczekać parę dni. Mogę tez skan a potem fotkę ;) .

pozdrawiam, Kianit obmyślająca wzór na większą szybę, coby okienko do
spiżarni zasłonić "witrażem"

1. Data: 2003-04-24 06:15:58

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kianit / D.C. <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> poczekać parę dni. Mogę tez skan a potem fotkę ;) .
>
> pozdrawiam, Kianit obmyślająca wzór na większą szybę, coby okienko do

Tak mnie to zaciekawiło,że poproszę w kolejności dowolnej byle szybko;-)))
najchętniej dużo i na priv żeby innych nie zmuszać do ściąganie najlepiej na
a...@g...pl (tu nie ma ograniczeń) Czytając w pierwszej chwilili miałam
wrażenie,że mówicie o malowaniu farbami typu window kolor no ale tym się nie
da czegokolwiek "wytrawić" a na takie podstawki to sama miałabym ochotę (nie
mówiąc o innych rzeczach - brzmi bardzo ciekawie) Tak, ze jeszcze raz poproszę
jeśli możesz o info.
pozdrawiam porannie Ania.

ja jeszcze glupsza
kordonek na sprzedaż