Malowanie wnetrz / aranzacja

1. Data: 2005-07-21 21:06:34

Temat: Malowanie wnetrz / aranzacja
Od: "Olqo" <o...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zamierzam zrobic male zmiany w domu ( malowanie wszystkich pokojow + remont
kuchni) no i mam pare dylematow:
- wybor kolorow - jest tego tak duzo, tak wiele nowych ciekawych kompozycji,
ze naprawde ciezko jest sie zdecydowac.
Mozecie polecic jakies studio aranzacji kolorow lub tez jakiegos projektanta
(sprawdzone, o dobrym stosunku cena/jakosc), w ktorym mogliby cos ciekawego
dobrac po zdjeciach danego pomieszczenia? W zasadzie szukam takiego studia z
Wroclawia / Okolic.

2. Data: 2005-07-22 19:44:51

Temat: Re: Malowanie wnetrz / aranzacja
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobrac po zdjeciach danego pomieszczenia? W zasadzie szukam takiego studia
> z Wroclawia / Okolic.

slyszalem (na www) o studiu dekorala na Braniborskiej, ale nie wiem czy to
dziala i czy za free

JR

3. Data: 2005-07-23 09:50:13

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze naprawde ciezko jest sie zdecydowac.
> Mozecie polecic jakies studio aranzacji kolorow lub tez jakiegos

na razie poczytaj coś takiego i wybierz kolory które lubisz
http://cichawoda85.w.interia.pl/kolory.htm
http://art.webesteem.pl/2/kolor.php
I coś z feng-shui ;-))) nie trzeba w to wierzyć ale można skorzystać z tego
nad czym oni zastanawiają sie od tysiącleci:

Powodzenie:
Zadbaj o czytelny adres, numer twojego domu. Goście nie mogący znaleźć domu
to jak powodzenie, tóre nie może do ciebie trafić.
Niech front domu będzie uporządkowany, reprezentacyjny- to zaprosi fortunę
do twojego domu.
Staraj się nie zagracać domu nadmiarem mebli, im mniej tym lepiej; daje to
więcej przestrzeni dla krążącej energii Chi.
Używaj kolorów ziemi takich jak brąz, żółć na ścianach i podłogach miejsc,
które mają związek z wodą jak kuchnia czy łazienka. Kolory te symbolizują
tamę powstrzymywującą uciekającą wodę- czyli sukces.
Po użyciu toalety zawsze opuść klapę, to sprawi, że woda nie wypłukuję
twoich pieniędzy.
Hoduj rośliny w lewym rogu każdego pokoju; dobrze jeśli rośliny mają
zaokrąglone listki -przypomina to monety, a poza tym pozwala Chi przepływać
bez przeszkód ( to się samo tyczy stołów, krzeseł bez ostrych kantów).
Ustaw lustro nad kominkiem, podwajasz przez złudzenie ilość ognia, które tym
samym zwiększą pomyślność.
Uważaj żeby drzwi wejściowe do domu lub pokoju mogły się otwierać
maksymalnie i nie skrzypiały. Jeśli tak nie jest, ograniczasz przyjście
sukcesu i możliwość życia w komforcie.
Od czasu do czasu zmień ustawienie mebli- jest to także zmianą dla
przepływającej energii. Kto wie czy będzie to lepsze niż poprzedni porządek
w domu. Oznacza także nieustanne poszukiwanie lepszych wyjść, aktywność,
dążenie do doskonałości- czyli to co charakteryzuje element Yang.

4. Data: 2005-07-23 10:03:34

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
I jeszcze coś takiego pytałaś o konsultanta przestrzeni :
http://www.female.pl/artykul/467/1/Twoje-mieszkanie-
a-Feng-Shui/
Beata Kućmińska-Trepka

Dyplomowany Ekspert Feng Shui
tel. 0 606 820 816
f...@w...pl
www.konsultacjefengshui.webpark.pl
Yaris

5. Data: 2005-07-24 23:06:56

Od: "Olqo" <o...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, dzieki wszystkim za odp!

panele
Budowa domu-pomocy
ulotka do mebli poszukiwana
Poszukiwany znawca branży energetycznej (ew. dziennikarz) PILNE
podłoga w lazience