Maluśkie zleconko

1. Data: 2004-03-09 14:28:35

Temat: Maluśkie zleconko
Od: "Johnny" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Mam takie pytanko - czy znajdzie się tutaj ktos chętny do wykonania
aktualizacji mojej stronki? Chodzi o wykonanie paru formularzy, przeróbkę
kilku rzeczy itp, - detale już na priwa.

Pozdrawiam Johnny
www.johnny.civ.pl

2. Data: 2004-05-20 14:40:17

Temat: Re: Maluśkie zleconko
Od: "Dziadek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Johny,
obejrzałem Twoją stronę od deski do deski. Jest fajna. Już dawno się tak
fajnie nie bawiłem. Nie trzeba nic poprawiać.Tylko dodawać więcej.
Zazdroszczę Ci tylko tego Rovaniemi. Tam jeszcze nie byłem.

Pozdrawiam.

Odp: Nie dajcie się oszukać przez...Policję!!!
Dzien Kobiet
Pytanie
[TV] Życie Erotyczne Niepełnosprawnych
Fw: Sponsoring