Mały odkurzacz do "doraźnego" sprzątania

1. Data: 2003-01-31 09:10:56

Temat: Mały odkurzacz do "doraźnego" sprzątania
Od: A...@e...pl (Adam) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuję jakiegoś małego ręcznego odkurzacza. Najlepiej gdyby miał w
komplecie rurę ssąca i choćby niepozorną ssawkę. Akumulatorowe raczej
odrzucam - niewielka moc i krótki czas pracy. Chociaż może są jakieś
"wyjątki".
Widziałem w jakimś TV Markecie reklamę takiego super-duper odkurzacza,
co to klepki z parkietu wyrywa, ale z wiadomych powodów pomijam go. W
sklepach są takie urządzenia, firmy Solac, ale nie mają rury, tylko na
końcu taki "ryjek", a czasem jakiś wąż by się zdał... Szukałem w
sklepach Internetowych tej firmy, ale z miernym raczej skutkiem.
Nie zawsze chce mi się uruchamiać Karchera z wodnym filtrem, a czasami
przydałby się taki mały niepozorny do szybkiego odkurzenia, albo
zebrania "kotów" z paneli (chyba jakaś magia - na innej podłodze nigdy
tego nie miałem, a na panelach...), lub podstawienia pod wiertarkę do
odessania pyłu.

pozdrawiam,
* * * * *
Adam

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-01-31 12:10:47

Temat: Re: Mały odkurzacz do "doraźnego" sprzątania
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam,
> * * * * *
> Adam

*** kup sobie najtańszy/najmniejszy model Zelmera. filipsa czy elektroluksa
i po kłopocie.
Zdużymi maszynami zawsze tak jest, jak masz toto rozwijać, później myć i
składać...
Mietek

1. Data: 2003-01-31 12:27:48

Od: A...@e...pl (Adam) szukaj wiadomości tego autora

Dnia pewnego (Friday, January 31, 2003 1:10 PM),
osoba znana jako... Mietek, wzięła się za pisanie
i oto co z tego wynikło:

*** kup sobie najtańszy/najmniejszy model Zelmera. filipsa czy
> elektroluksa i po kłopocie.

Nic z tego. Najmniejszy model zelmera, philipsa etc. jest i tak dużo
za duży. Odkurzacz, o którym pisałem można schować do szuflady, albo do
pawlacza. Miejsca nie mam po prostu.

* * * * *
A.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-01-31 14:22:04

Od: "Nina" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <A...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nic z tego. Najmniejszy model zelmera, philipsa etc. jest i tak dużo
> za duży. Odkurzacz, o którym pisałem można schować do szuflady, albo do

Swego czasu w ofercie byly takie male odkurzacze firmy UFESA (hiszpanskie),
takie mini-odkurzacze do IMHO odkurzania odkuszkow ze stolu. zdjecie mozesz
znalezc na http://www.metrex.com.pl/2.php#img_46 w dziale Ufesa. Maja swoja
siedzibe w Warszawie. Tyle, ze ich strona www.ufesa.com.pl nie chce chodzic.

Pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-01-31 14:24:37

Od: "Nina" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nic z tego. Najmniejszy model zelmera, philipsa etc. jest i tak dużo
> za duży. Odkurzacz, o którym pisałem można schować do szuflady, albo do

znalazlam jeszcze http://www.expo-service.com.pl/index.htm

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-01-31 21:42:04

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> znalazlam jeszcze http://www.expo-service.com.pl/index.htm

Dzięki wielkie Nino za linki. Niestety są to odkurzcze akumulatorowe, a takich
raczej nie brałem po uwagę ze względu na niewielką moc. Nie chodzi mi
oczywiście o jakieś potwory zrywające linoleum z podłogi, ale te modele jak
sama napisałaś służą raczej do zbierania okruchów.

jeszcze raz dzięki
pozdrawiam

Adam

1. Data: 2003-02-03 07:39:38

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komplecie rurę ssąca i choćby niepozorną ssawkę. Akumulatorowe raczej
> odrzucam - niewielka moc i krótki czas pracy. Chociaż może są jakieś

Witaj,
widziałam wczoraj w krakowskim Realu mały odkurzacz firmy Clatronic,
podpisany samochodowy ale posiadający normalną wtyczkę do prądu. Posiadał
też rurę zakończoną ssawką. Ceny nie pamiętam. Wygląda na to, ze jest to
taki o jaki Ci chodzi. Zwróć uwagę na ofertę Clatronica.

pozdrawiam
Kasia

liczniki wody
alternatywa dla kafelkow w kuchni
Jakie upoważnienia przy współwłasności domu ?
Sprzedam AGD
normy zużycia wody