Mam ból w kroku :( co to moze byc?

1. Data: 2003-03-02 10:34:46

Temat: Re: Mam ból w kroku :( co to moze byc?
Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robiles szpagat

:)

2. Data: 2003-03-03 03:13:20

Temat: Mam ból w kroku :( co to moze byc?
Od: "ForeverYoung" <z...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej.

odczuwam w kroku lekki bol i pieczenie - to juz czwarty dzien i nic sie nie
zmienia. co to moze byc? mam 26 lat :)

z gory dzieki za podpowiedz!

ForeverYoung

3. Data: 2003-03-03 04:39:12

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Mar 2003 04:13:20 +0100, "ForeverYoung" <z...@k...pl>
wrote:

>hej.
>
>odczuwam w kroku lekki bol i pieczenie - to juz czwarty dzien i nic sie nie
> [...]

Nawet sie nie da odpowiedziec.

A jakiej plci jestes ? Czy to jest pytanie do Ducha Swietego co
wszystko wie ?

dradam

4. Data: 2003-03-03 09:08:14

Od: "Xmas" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiles szpagat

..

5. Data: 2003-03-03 23:20:36

Od: "ForeverYoung" <z...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie robilem szpagatu :( to zaczyna naprawde byc dokuczliwe - choc bol wydaje
sie nieznaczny, to przez to, ze jest w takim miejscu, a nie innym, to dosc
nieprzyjemne uczucie.

no i wstydze sie isc z tym do lekarza - chce sam walczyc. doradzcie prosze
:(

ForeverYoung

6. Data: 2003-03-04 09:09:34

Od: "panmarcepan" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ForeverYoung <z...@k...pl> napisał(a):

> [...]
> nieprzyjemne uczucie.
>
> no i wstydze sie isc z tym do lekarza - chce sam walczyc. doradzcie prosze

Moze to cos z ukladem moczowym. Idz do zwyklego lekarza. Nie masz sie czego
wstydzic. Zagladac tam Ci nie bedzie. Da Cie jakies antybiotyki i moze wysle
na badanie moczu. Smialo wal do lekarza.

7. Data: 2003-03-04 09:32:10

Od: "rooster" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wysle
> na badanie moczu. Smialo wal do lekarza.

No nie przesadzaj!!!
Lekarz musi zobaczyc co leczy!!!!
Moze to np. owrzodzenie pierwotna w przebiegu kiły, a moze jedynie drobne
uszkodzenie blony śluzowej.
Wszystko jest możliwe.
Kolega "wiecznie młody" powinien udac sie do lekarza.

8. Data: 2003-03-05 23:37:11

Od: "ForeverYoung" <z...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

z nikim nie spalem wiec nie mam kily :)

ForeverYoung

przeszczep szpiku
Soczewki wewnątrzgałkowe?
Poprawa stanu zdrowia przed smiercią
Cholesterol
Proszę o jakiekolwiek info o tabletkach antykoncepcyjnych Novynette??