Mam problem z dziewczynom.

1. Data: 2000-12-11 21:32:47

Temat: Mam problem z dziewczynom.
Od: "Konrad Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polega on na tym, ze niewiem na co moge sobie pozwolic. Wogle nie chce jej
stracic. Ona jest starsza tylko o 1 rok, ale zawsze starsza. Wiem, ze to
nieduzo (1
rok) ale czasem jest to problem tak jak teraz dla mnie bo wiadomo - ona ma
swoje
potrzeby a ja ich moge nierozumiec. Trzymamy sie czesto za rence, przytulam
ja
(chociaz zadko bo czasem nie ma kiedy). Nigdy jej jeszcze nie pocalowalem.
Nie
chodzi o to, ze bardzo tego bym chcial. Tylko ze mysle, ze moze powinienem
bo
ona juz to by chciala zrobic. Czy moze lepiej poczekac.

--
pozdrawiam was

Konrad
u...@w...pl
UIN: 94131732

2. Data: 2000-12-12 07:41:02

Od: Aleksander Nabagło <A...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

> [...]
powinienem
>bo
>ona juz to by chciala zrobic. Czy moze lepiej poczekac.
Jesli bedziesz sie pytal starszych,
to ONI zawsze powiedza, ze jeszcze nie czas
(bo trzeba byc odpowiedzialnym, etc. ...).

Jesli stracisz dziewczyne, bo za bardzo
zwlekales, to powiedza, ze rzeczywiscie
byles jeszcze niedojrzaly, ofermowaty.

PS. Z dwojga zlego, to wolisz uchodzic za
erotomana czy erotumana?

--
A.

3. Data: 2000-12-12 09:20:27

Temat: Re: Mam problem z dziewczynom.
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiem jedno:
nic na sile

--
spider
s...@c...pl

4. Data: 2000-12-12 21:00:41

Od: "Pruszek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kondradzie nie wiem ile ze sobą jesteście ale pocałuj ja.
Im prędzej tym lepiej, przecież pocałunek tylko was do siebie przybliży
Zaufaj mi ona napewno tego pragnie, a przeciez namietny pocalunek to chyba
najlepszy wyraz twojej milosci - czyz nie?
Znasz jakas kobiete ktora nie lubi byc calowana??? bo ja takiej jeszcze nie
poznalem

Zycze powodzenia
Pruszek

P.S aha a najlepiej najpierw podaruj jej bukiet kwiatow i zapros na kolacje
przy wine
a moze zajdziecie troche dalej ... ;-)

Użytkownik "Konrad Milczar" <y...@w...pl> napisał w
wiadomości news:913h8s$qft$2@news.tpi.pl...

5. Data: 2000-12-12 22:08:16

Od: "Konrad Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwlekales, to powiedza, ze rzeczywiscie
> byles jeszcze niedojrzaly, ofermowaty.
>
> PS. Z dwojga zlego, to wolisz uchodzic za

Ani jedno ani drugie ja chce zeby ona sie nierozmyslila. Wiec sie pytam czy
juz powinienem ja pocalowac. Bo jak jest naprzyklad tak, ze ona chce a ja
sam nie wiem to moze pomyslec, ze jestem jakims niedoswiadczonym.

----

Konrad
u...@w...pl
UIN: 94131732

6. Data: 2000-12-12 22:09:37

Od: "Konrad Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> powiem jedno:
> nic na sile
>

> --
> spider
> s...@c...pl
> http://www.eps.gda.pl/spider

Chyba zle napisalem bo mi chodzi zeby niecalowac jej na sile tylko chce sie
domyslec czy ona by tego chciala.

----
Konrad
u...@w...pl
UIN: 94131732

7. Data: 2000-12-13 00:25:09

Od: "seco" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>P.S aha a najlepiej najpierw podaruj jej bukiet kwiatow i zapros na kolacje
>przy wine
> a moze zajdziecie troche dalej ... ;-)

zbereznik ...:-)

pocalunek na poczatek w zupelnosci wystarczy
da duzo do myslenia jemu i jej :-)
to nie Ameryka ze kolacja przy winie znaczy dla niej jedno

8. Data: 2000-12-13 12:10:23

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

He, he Wy powaznie na jego post odpisujecie, a on sobie z Was jajca zrobil
:-)). Buahaha, ale sie daliscie :-))))))). Drogi Konradzie, nie rob z nich
wiecej zartow, bo oni sie na zartach nie znaja.
Ania

9. Data: 2000-12-13 12:31:16

Od: Aleksander Nabagło <A...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

> [...]
> :-)). Buahaha, ale sie daliscie :-))))))). Drogi Konradzie,
> nie rob z nich
> wiecej zartow, bo oni sie na zartach nie znaja.
A mozy ty tez jestes cala
i od poczatku dla zartu?

--
A.

10. Data: 2000-12-13 15:51:03

Od: "Pruszek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to juz kapuje z kim sie umawia Konrad
I jak fajnie bylo........ ?
(oczywiscie z tym pocalunkiem w policzek he he;-)

Pozdrawiam
Pruszek

wef
Jung