Mam problem z dziewczynom.

11. Data: 2000-12-13 16:02:27

Temat: Re: Mam problem z dziewczynom.
Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:917ook$rg3$3@news.tpi.pl...
> He, he Wy powaznie na jego post odpisujecie, a on sobie z Was jajca zrobil
> :-)). Buahaha, ale sie daliscie :-))))))). Drogi Konradzie, nie rob z nich
> wiecej zartow, bo oni sie na zartach nie znaja.

To jak Konradze - to serio, czy tylko parodia wszystkich "zakochanych", co
ich na grupie ostatnio dużo?

12. Data: 2000-12-13 22:30:06

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba zle napisalem bo mi chodzi zeby niecalowac jej na sile tylko chce
sie
> domyslec czy ona by tego chciala.

Ale nawet gdybys sie dowiedzial, ze ona chce, to chyba wazniejsze jest to
czy Ty tego chcesz. Po co calowac kogos, jesli sie tego nie chce. Nie dobrze
jest wymuszac uczucia (i to jeszcze w dodatku wlasne). Takze jesli Ty
chcesz, to sprobuj pocalowac (wtedy dowiesz sie czy ona tez chce), a jesli
nie chcesz, to nie caluj. Proste.

--
spider
s...@c...pl

13. Data: 2000-12-13 23:19:31

Od: "Konrad Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kogo sie wogule pytasz?
Bo nie wiem czy to nie jest pytanie podchwytliwe :-).

14. Data: 2000-12-13 23:24:40

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Milczar" <y...@w...pl> wrote in message
news:918ps2$apf$5@news.tpi.pl...> >

> Chyba zle napisalem bo mi chodzi zeby niecalowac jej na sile tylko chce
sie
> domyslec czy ona by tego chciala.

Oj, cos mi sie wydaje, ze ten Konrad z nas kpi.
Nie wierze, by dzisiaj byliby jeszcze tacy naiwni chlopcy.

jakub

15. Data: 2000-12-14 05:26:17

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

OvO...
Konrad Milczar <y...@w...pl> produkując

jak widać tęskni bardzo do swej dawnej roli "animatora grupy". Dobrze, że pod
jednym i swoim nazwiskiem.
Szkoda jednak, że te "animacje" wyglądają na kilometr jak teatr pacynkowy dla
najmłodszych. Autor zapomina, że grupa jest SCI czyli z ambicjami naukowymi!

Ktoś to już zauważył przed A.L. tylko "nie trafił" swym postem we właściwe miejsce.

16. Data: 2000-12-14 07:03:38

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozy ty tez jestes cala
> i od poczatku dla zartu?

Nie. Skad Ci to przylazlo do lba?
Ania

17. Data: 2000-12-14 07:04:54

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to juz kapuje z kim sie umawia Konrad
> I jak fajnie bylo........ ?
> (oczywiscie z tym pocalunkiem w policzek he he;-)

Przeciez ja jestem od niego mlodsza, a nie starsza o rok. Jak cos piszesz,
to najpierw pomysl. Toz ja mam zaledwie 8 lat.
Ania

18. Data: 2000-12-14 09:00:40

Temat: Mam problem z dziewczynom.
Od: Aleksander Nabagło <A...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

> Ani jedno ani drugie ja chce zeby ona sie nierozmyslila. Wiec
Ona ma swoja wolna wole i nic twoje
chce lub nie chce nie ma znaczenia.

> sie pytam czy
> juz powinienem ja pocalowac. Bo jak jest naprzyklad tak, ze
> ona chce a ja
> sam nie wiem to moze pomyslec, ze jestem jakims niedoswiadczonym.
Jesli pomysli, ze jestes niedoswiadczony
(a jestes), to istnieje niezerowe prawdopodobienstwo,
ze obudzi sie w niej powolanie dydaktyczne
-- zaangazuje sie w to, abys juz nie byl
niedoswiadczony.

--
A.

19. Data: 2000-12-14 09:10:05

Od: Aleksander Nabagło <A...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

> Nie. Skad Ci to przylazlo do lba?
To Ty pierwsza napisalas:
"a on sobie z Was jajca zrobil".
Ja zadalem sobie pytanie: Co jest
krancowym tego przeciwienstwem
(to znaczy przeciwienstwem tego,
ze jakis jeden "on" sam sobie robi
"jajca" z "Was")?

--
A.

20. Data: 2000-12-14 12:52:07

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, cos mi sie wydaje, ze ten Konrad z nas kpi.
> Nie wierze, by dzisiaj byliby jeszcze tacy naiwni chlopcy.

Wiesz, takie problemy maja juz 14-latkowie. Swiat sie zmienia :)

--
spider
s...@c...pl

wef