Mam problem z dziewczynom.

21. Data: 2000-12-14 20:46:23

Temat: Re: Mam problem z dziewczynom.
Od: "Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tato, my juz przeciez o tym rozmawialismy! Czyzby skleroza? Zreszta, to
normalne w tym wieku...

22. Data: 2000-12-14 20:48:44

Od: "Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki Alek.

23. Data: 2000-12-14 20:49:20

Od: "Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje. Dzieki!

Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

24. Data: 2000-12-14 20:51:36

Od: "Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brak wiary to pierwszy stopien do piekla.

Użytkownik jacob bekker <j...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:YyTZ5.7715$b...@n...flash.net...

25. Data: 2000-12-14 20:52:41

Od: "Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW to w USA dzieciaki z pdstawowki umawiaja sie na kolacje przy winie?

Użytkownik seco <s...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:916fnv$4up$...@p...wcss.wroc.pl...

26. Data: 2000-12-14 21:18:07

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Nabagło <A...@u...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:D1141E6113B7D411BF6000105A9F9C29FEFA12@HADES

> Jesli pomysli, ze jestes niedoswiadczony
> (a jestes)

Nie jest. Niniejszy watek to tylko prowokacja. Zmiana stylu wypowiedzi K.M.
nie mogla byc chyba wyrazniejsza i mocniej zaakcentowana, co -
przypuszczam - bylo zreszta jego zamiarem. ;)

Pozdrawiam,
Diana

27. Data: 2000-12-14 23:43:40

Temat: Re: Mam problem z Konradem.
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Milczar Superstar <y...@w...pl> wrote in message

> Tato, my juz przeciez o tym rozmawialismy! Czyzby skleroza? Zreszta, to
> normalne w tym wieku...

Skoro "rozmawialiśmy" a efektów rozmowy w Twoim zachowaniu nie widać
to dlaczego mnie, którego tak ładnie nazywasz, posądzasz o sklerozę?
Przecież to Ty Konradku wracasz na starą, skompromitowaną ścieżkę.
Miałeś kilka tygodni przyzwoitych, a teraz co? Będzie powtórka z rozrywki?

Spokojnie - nie kompromituj się. Możesz jeszcze być kimś, nie trać wiary!
Samo nazwanie się superstarem nie przysporzy Ci splendoru i wartości.
Bądź rozsądny i pozostań odpowiedzialnym Konradem Milczarem.
I szanuj ludzi!

pozdrawiam

SkorupkO
~~~~~~~

28. Data: 2000-12-15 22:25:38

Od: "superstar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro "rozmawialiśmy" a efektów rozmowy w Twoim zachowaniu nie widać
> to dlaczego mnie tak ładnie nazywasz i posądzasz o sklerozę?

Przeciez sam mnie o to prosiles bym mowil Ci "tatusiu"...
nie pamietasz? a sory, ciagle zapominam o tej Twojej sklerozie...
BTW na dole koledzy i kolezanki poruszali problem zmiany upodoban
seksualnych w starszym wieku. Pownienienes to poczytac tatku, to by byla dla
Ciebie dobra lektura. Moze bys sie czegos nauczyl i dal mi w koncu spokuj...
i tak Cie niepokocham.

> Przecież to Ty Konradku wracasz na starą, skompromitowaną ścieżkę.
> Miałeś kilka tygodni przyzwoitych, a teraz co? Będzie powtórka z rozrywki?

Ja sie nigdy nie powtarzam. Zycie bylo by zbyt nude.

> Spokojnie - nie kompromituj się. Możesz jeszcze być kimś, nie trać wiary!

Spoko Zenon! bez nerwów! bo dostaniesz zawalu. Moze nie wszystko stracone?
Wez sie w garsc.

> Samo nazwanie się superstarem nie przysporzy Ci splendoru i wartości.

Alez nie wiesz jak sie czuje teraz.

> Bądź rozsądny i pozostań odpowiedzialnym Konradem Milczarem.

dobra.

> I szanuj ludzi!

kocham ludzi.

29. Data: 2000-12-16 11:20:59

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Milczar" <y...@w...pl> napisał w
wiadomości news:91b8h8$a58$2@news.tpi.pl...
> A kogo sie wogule pytasz?
> Bo nie wiem czy to nie jest pytanie podchwytliwe :-).
Ciebie pytam :)

30. Data: 2000-12-16 19:42:03

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad - superstar w news:91edio$m4l$2@news.tpi.pl... napisał
cytując z przekłamaniami poprzedni list :

Myślę Konradzie, że takich jak uczyniłeś rzeczy też NIE WOLNO robić. Chodzi o to,
że gdy kogoś cytujesz, to cytuj UCZCIWIE a nie "po swojemu", bo tak Ci pasuje.
Cytowane zdanie z mojego listu brzmiało:

a to zdecydowanie nie jest to samo! To jest kolejny przejaw Twojej skłonności do
manipulacji, która mi się w Tobie zdecydowanie nie podoba. Cytując kogokolwiek
musisz przestrzegać reguł.
Masz prawo (a nawet obowiązek) robić cięcia, ale musi to być widoczne w cytowanym
fragmencie i również nie całkiem dowolne. Sens cytatu musi pozostać taki sam, jaki
nadał mu autor. A Twój cytat, poprzez "wyjęcie" tylko jednego słowa, zmienia sens
mojej wypowiedzi. I to jest nieuczciwe.

> Przeciez sam mnie o to prosiles bym mowil Ci "tatusiu"... nie pamietasz? a sory,
> ciagle zapominam o tej Twojej sklerozie...

Ponieważ poczucia humoru całe szczęście mi nie brakuje, puszczam w niepamięć braki
w Twoim wychowaniu. Z tym "dobrodziejstwem" pogodziłem się już przy pierwszych
naszych rozmowach. Natomiast piętnuję nieuczciwość, gdyż występujesz publicznie
i to z aspiracjami bycia super gwiazdą. Jako krętacz i intrygant.
A to już jest niebezpieczne. Nie tylko dla Ciebie.
Nie łudź się więc, że pozwolę Ci poprawiać sobie samopoczucie poprzez mącenie
ludziom w głowach. Uwielbiam zajmować się zbłąkanymi owieczkami "synu".

> (...) ... i dal mi w koncu spokuj...

Spokój miałeś przez kilka tygodni - dopóty, dopóki nie zbłądziłeś znów, nie czując
bata
nad sobą! Widocznie jeszcze tego potrzebujesz.

> i tak Cie niepokocham.

Trudno - wytrzymam;).

> dobra.

> kocham ludzi.

Kochać nie musisz, natomiast szanować tak. Przynajmniej obcych.
I powinieneś też dotrzymywać danego słowa.
Wbrew Twym dziecinnym żarcikom, doskonale pamiętam co obiecywałeś.
Ponadto nie mam zwyczaju wyrzucać prywatnych listów od "zbłąkanych owieczek" ;)).

pozdrawiam
S.
~~~~~~~~

wef