Mam prośbę, czy ktoś zna takie ciasto i może je robił ???

1. Data: 2004-07-19 08:28:17

Temat: Mam prośbę, czy ktoś zna takie ciasto i może je robił ???
Od: Olenka <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym je zrobić ale niestety nie jest to pewne źródło informacji
więc jeśli mogę prosić o komentarze ...

to proszę ...
Z góry dziękuje i pozdrawiam

WIŚNIAK

CIASTO
# szklanka cukru
# szklanka mąki
# 5 jaj
# łyżka octu
# łyżeczka proszku do pieczenia

Oddzielić żółtka od białek. Do żółtek dodać ocet i proszek do pieczenia.
Wymieszać i zostawić do wyrośnięcia. Pianę ubić z cukrem. Połączyć
sztywną pianę z żółtkami, dodać mąkę i wymieszać. Piec 30 minut.

KREM
# galaretka wiśniowa
# budyń śmietankowy
# pół litra kompotu wiśniowego (wiśnie wypestkować)
# 2 jajka
# pół szklanki cukru
# 1,5 kostki margaryny

Kompot podzielić na dwie części. W jednej części po zagotowaniu
rozpuścić galaretkę, w drugiej rozpuścić budyń, połączyć z pierwszą i
zagotować.

Utrzeć 1,5 kostki margaryny z dwoma żółtkami i połową szklanki cukru. Z
dwóch białek ubić pianę. Lekko ciepłą masę galaretkowo-budyniową
połączyć z margaryną. Na koniec dodać pianę z białek i wypestkowane
wiśnie. Całą masę wlać na ciasto. Polać polewą czekoladową.

1. Data: 2004-07-19 10:59:15

Od: "Leo" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym je zrobić ale niestety nie jest to pewne źródło
informacji
> więc jeśli mogę prosić o komentarze ...
>
> to proszę ...
> Z góry dziękuje i pozdrawiam

Nie robiłem, ale uważnie przeczytałem i nie widzę niczego podejrzanego.
Choć zamiast octu dałbym albo wiśniówkę, albo nawet zwykła wódkę, ale
się nie wypowiadam, żeby nie było na mnie :))

1. Data: 2004-07-19 20:24:31

Od: Olenka <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam !!! Masa niespotykana mniam!!

1. Data: 2004-07-20 11:22:49

Od: "Biesiek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłam !!! Masa niespotykana mniam!!
Witaj ))
Czy mozesz podac na jaką blaszke jest ten przepis, chodzi mi o wilekość.
Dziękuję
Basia

1. Data: 2004-07-20 14:28:13

Od: Olenka <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie , w tym przepisie nie było podane... o jaką blaszkę chodzi ja
wziełam o wymiarach 32 cm na 23 cm
i wyrosło pięknie dlatego je podzieliłam i masę włożyłam do środka.
Moim zdaniem blaszka może być większa niż ta moja.
Pozdrawiam
Ola

chłodnik piwny
gołabki do słoików