gołabki do słoików

1. Data: 2004-07-19 06:24:34

Temat: gołabki do słoików
Od: "Aixa" <a...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Przyszło mi do głowy, żeby zawekowac troche gołąbków, ale nie mam pojęcia
jaki soos zrobic i czy to sie utrzyma.... Zasugerowałam sie faktem, że
przecież sa takie w sprzedaży. A ja chce swojej roboty. Pomóżcie prosze :-)

Aixa

1. Data: 2004-07-19 11:10:54

Temat: Re: gołabki do słoików
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aixa" <a...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jaki soos zrobic i czy to sie utrzyma.... Zasugerowałam sie faktem, że
> przecież sa takie w sprzedaży. A ja chce swojej roboty. Pomóżcie prosze

Te sklepowe to mają naładowane konserwantów na maxa. Więc albo nakup
odpowiedznich chemikaliów i nafaszeruj nimi gołąbki, albo trzykrotna
pasteryzacja, ale obawiam się, że gołąbki w jej trakcie zbytnio zmiekną.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-07-19 11:31:33

Od: "Aixa" <a...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedznich chemikaliów i nafaszeruj nimi gołąbki, albo trzykrotna
> pasteryzacja, ale obawiam się, że gołąbki w jej trakcie zbytnio zmiekną.

Wlasnie dlatego, że nie mam zamiaru jesc konserwantów, chce sobie zrobić
sama.....I dlatego prosze o rade bardziej doświadczonych. Az trzykrotna
pasteryzacja? A jaki sos? Zwykły pomidorowy?

Aixa

1. Data: 2004-07-19 11:58:00

Od: duśka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aixa napisał:

> Wlasnie dlatego, że nie mam zamiaru jesc konserwantów, chce sobie zrobić
> sama.....I dlatego prosze o rade bardziej doświadczonych. Az trzykrotna
> pasteryzacja? A jaki sos? Zwykły pomidorowy?

a po co sobie życie utrudniać? nie lepiej po prostu podzielić na porcje
i zamrozić?

pozdrawiam
duśka

--