Kotlety de volaille

1. Data: 2004-07-18 19:04:18

Temat: Kotlety de volaille
Od: "MałgosiaM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chce jutro zrobic te kotlety na obiad ale nie mam pojęcia jak je dobrze
zwinac aby maslo nie ucieklo i planuje wlazyc sera do srodka. Moje pytanko
jak je zwijac i ewentualnie czym - wykalaczki?? Jesli tak to jak je
umiescowic zeby bylo ok.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2004-07-18 19:48:33

Temat: Re: Kotlety de volaille
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cdehp3$bkj$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Ma?gosiaM" <m...@w...pl> wrote:

planuje wlazyc sera do srodka. Moje pytanko
> jak je zwijac i ewentualnie czym - wykalaczki??

Że co? Ser do kotletów de volaille?

Władysław

1. Data: 2004-07-18 20:05:41

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 18 juillet 2004 ŕ 21:48:33, Wladyslaw Los a écrit :

> In article <cdehp3$bkj$1@nemesis.news.tpi.pl>,
> "Ma?gosiaM" <m...@w...pl> wrote:

> planuje wlazyc sera do srodka. Moje pytanko

> Że co? Ser do kotletów de volaille?

Tez nie rozumiem... jedonczesnie pytanie bylo co zrobic zeby maslo nie
wyplynelo...

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-07-18 22:16:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jul 2004 22:05:41 +0200, "Ewa (siostra Ani) N."
<n...@y...com> wrote:

>Tez nie rozumiem... jedonczesnie pytanie bylo co zrobic zeby maslo nie
>wyplynelo...
>

>Ewcia

moze maslo ORAZ ser........hhhmmmmm

pierz, co by chyba nie zniosl i miesa smazonego i masla i sera
razem...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-18 23:53:12

Od: "eM eL" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MałgosiaM <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> zwinac aby maslo nie ucieklo i planuje wlazyc sera do srodka. Moje pytanko
> jak je zwijac i ewentualnie czym - wykalaczki?? Jesli tak to jak je

Mozna i wykalaczka, ale jak dobrze (tzn. cienko) rozbijesz piersiotko
kurczacze to bedziesz mogla tak zawinac, ze nic nie uciknie ze srodka. Ja
obtaczam dwa razy - najpierw w jajku i w mace, potem znowu w jajku i w
tartej bulce. Chroni to skutecznie maselko przed wyplynieciem. Smazenie w
dosyc duzej ilosci dobrze podgrzanego oleju (coby sie dewolaje szybciutko
zapiekly) tyz pomaga.

A co do serka, to mozna jak najbardziej wlozyc jakis ostrzejszy zolty serek,
albo nawet jakis mniej ostry posypany troche papryka czy (troszeczke!)
pieprzem kajenskim i wszystko zdrowo popruszyc jakims zielem - np. duza
iloscia pociapanych lisci pietruszki.
Mniam!

--
><Uklony><eM eL><Washington, D.C.><
..nothin' ain't worth nothin', but it's free...

1. Data: 2004-07-19 01:49:19

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM eL wrote:

> [...]
> wyplynieciem. Smazenie w dosyc duzej ilosci dobrze podgrzanego oleju
> (coby sie dewolaje szybciutko zapiekly) tyz pomaga.
===
A ja mam pewny i sprawdzony patent na takie roladki (bardzo je lubię).
Rozbite mięso maczam tradycyjnie w jaju i bułce. Potem, z zawartością,
zawijam tak, jak gołąbki, czyli najpierw po bokach, a potem w rulonik (muszą
być duże płaty, cieńko rozbite). Dzięki temu są już dosyć szczelne.
Teraz najważniejsze.
Po zawinięciu wszystkie krawędzie lekko unoszę i pędzelkiem smaruję jajkiem.
To jajo w trakcie smażenia ścina się i dokładnie zlepia krawędzie. Jeśli
dokładnie obsmarujesz to nic nie ma prawa wypłynąć ze środka :-)

waldek
===

1. Data: 2004-07-19 04:33:58

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <n...@4...com>,
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> moze maslo ORAZ ser........hhhmmmmm
>
> pierz, co by chyba nie zniosl i miesa smazonego i masla i sera

Ależ do kotletów de volaille żadnego sera się nie daje.

władysław

1. Data: 2004-07-19 05:44:55

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
.

> Ależ do kotletów de volaille żadnego sera się nie daje.
>
> władysław
Dlaczego nikt jej nie odpisze na pytanie konkretnie , tylko wszyscy
krytykuja, czego sie nie daje?
Ilona

1. Data: 2004-07-19 06:03:12

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cdfn4v$vfs$03$1@news.t-online.com>, "I.P." <i...@g...de>
wrote:

> "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
.

> Dlaczego nikt jej nie odpisze na pytanie konkretnie , tylko wszyscy
> krytykuja, czego sie nie daje?

Bo to grupa dyskuyjna, a nie poradnik początkującej gospodyni. A co do
konkretnej odpowiedzi na pyanie -- to było to już tu wielokrotnie
omawiane. Jest takie miejsce:

<http://www.google.pl/advanced_group_search?hl=pl>

Władysław

1. Data: 2004-07-19 06:45:47

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 19 juillet 2004 ŕ 07:44:55, I.P. a écrit :

> Dlaczego nikt jej nie odpisze na pytanie konkretnie , tylko wszyscy
> krytykuja, czego sie nie daje?

Alez jezeli potrafisz odpowiedziec konkretnie to prosze bardzo... Na
razie osoby ktore interesuja sie kotletami de volaille nie rozumia co
ona chce w ogole zrobic.

Ewcia

--
Niesz