pomidory do lodowki?

1. Data: 2004-07-18 12:54:24

Temat: pomidory do lodowki?
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uslyszalam ostatnio, ze pomidorow nie trzyma sie w lodowce bo traca
wtedy smak. Co na ten temat powiedzie? Prawda to czy przesad?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

1. Data: 2004-07-18 13:19:45

Temat: Re: pomidory do lodowki?
Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@t...tuniema.pf.pl> napisal w wiadomosci
> Uslyszalam ostatnio, ze pomidorow nie trzyma sie w lodowce bo traca
> wtedy smak. Co na ten temat powiedzie? Prawda to czy przesad?
Pomidory masowo uprawiane i tak nie maja zadnego smaku. E.

1. Data: 2004-07-18 13:46:22

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Nie tyle smak, co aromat, jak każdy chłodny produkt zresztą. Wystarczy
wyjąć z lodówki odpowiednio wcześniej.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2004-07-18 13:56:54

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 18 juillet 2004 ŕ 15:46:22, Kyllyan a écrit :

> Nie tyle smak, co aromat, jak każdy chłodny produkt zresztą. Wystarczy
> wyjąć z lodówki odpowiednio wcześniej.

Nie oto chodzi. Jak co poniektore owoce, pomidory dojrzewaja jeszcze po
zerwaniu z krzaka. Trzymanie ich w lodowce hamuje ten proces.

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-07-18 17:42:21

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jul 2004 15:46:22 +0200, "Kyllyan"
<m...@w...pl.invalid> wrote:

>Nie tyle smak, co aromat, jak każdy chłodny produkt zresztą. Wystarczy
>wyjąć z lodówki odpowiednio wcześniej.

Tak tez mi sie zdawalo ze o to chodzi, ale to nie powod by nie trzymac
pomidorow w lodowce. Moze sie cos tesciowej pomylilo :) Albo nie chce
czekac az sie zagrzeja :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

1. Data: 2004-07-18 17:43:37

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jul 2004 15:56:54 +0200, "Ewa (siostra Ani) N."
<n...@y...com> wrote:

>Nie oto chodzi. Jak co poniektore owoce, pomidory dojrzewaja jeszcze po
>zerwaniu z krzaka. Trzymanie ich w lodowce hamuje ten proces.

Teraz to nie o to chodzi ;)
Nie chodzilo o 'hamowanie rozwoju smaku/aromatu' :) Ale o tracenie
tychze.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

Cukinia,pytanie
Wurzol rot-Kto wie jak zrobić?
Naczynia miedziane
Kiszę ogórki i mam pytanie?
pytanie o ciasto owocowe na kruchym z pianka u gory :)