Cukinia,pytanie

1. Data: 2004-07-18 13:18:35

Temat: Re: Cukinia,pytanie
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "stanislaw Trepczyk" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci
news:cddokj$gfa$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Mam pytanie. Czy moge dodac cukinie do ...ja to nazywam paprykarz.Robie
> go z pokrojonej drobno kielbasy i boczku wedzonego ,papryki
> czerwonej,cebuli,troche warzyw jak marchew ,seler,kalarepa.Nie wspominam
> o przyprawach.Czy cukinia wniesie cos ciekawego do smaku?

Jak najbardziej tak! Doda delikatnosci i fajnej konsystencji. Ja bym to
wtedy osmielila sie nazwac to leczo ;)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-07-18 13:56:59

Temat: Cukinia,pytanie
Od: stanislaw Trepczyk <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
[...]

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

Wurzol rot-Kto wie jak zrobić?
Naczynia miedziane
Kiszę ogórki i mam pytanie?
pytanie o ciasto owocowe na kruchym z pianka u gory :)
cukinia czy kabaczek?