Kotlety de volaille

1. Data: 2004-07-19 06:49:43

Temat: Re: Kotlety de volaille
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jul 2004 06:33:58 +0200, Wladyslaw Los
<w...@o...pl> wrote:

>Ale? do kotletów de volaille ?adnego sera si? nie daje.
>
>w?adys?aw

to JA wiem, ja raczej kwestionowalam ten nawal roznych, dla mnie
ciezkostrawnych, rzeczy ;P

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-19 06:52:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jul 2004 07:44:55 +0200, "I.P." <i...@g...de> wrote:

>"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
..

>Dlaczego nikt jej nie odpisze na pytanie konkretnie , tylko wszyscy
>krytykuja, czego sie nie daje?
>Ilona

na razie chyba trzebaby sprecyzowac pytanie - chce dziewczyna
dewolaje czy zawijaski z serem? bo to dwie rozne rzeczy. Z jednej
ucieknie maslo, z drugiej ser.
Jak bedziemy wiedziec, wtedy bedziemy radzic ;)

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-19 11:18:11

Od: "Agusia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to grupa dyskuyjna, a nie poradnik początkującej gospodyni. A co do
> konkretnej odpowiedzi na pyanie -- to było to już tu wielokrotnie
> omawiane. Jest takie miejsce:
> Władysław
Rany nie wiedziałam, że nie moge tu zaglądać skoro grupa ta (dyskusyjna a
nie "dyskuyjna") jest tylko dla... właśnie dla kogo??
Pozdrowienia

Aga
Początkujaca Gospodyni

1. Data: 2004-07-19 15:55:51

Od: "MałgosiaM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kurczacze to bedziesz mogla tak zawinac, ze nic nie uciknie ze srodka. Ja
> obtaczam dwa razy - najpierw w jajku i w mace, potem znowu w jajku i w
> tartej bulce. Chroni to skutecznie maselko przed wyplynieciem. Smazenie
> dosyc duzej ilosci dobrze podgrzanego oleju (coby sie dewolaje szybciutko
> zapiekly) tyz pomaga.
>
> A co do serka, to mozna jak najbardziej wlozyc jakis ostrzejszy zolty
serek,
> albo nawet jakis mniej ostry posypany troche papryka czy (troszeczke!)
> pieprzem kajenskim i wszystko zdrowo popruszyc jakims zielem - np. duza

Dziękuje Ci bardzo za cenną i konkretną odpowiedź bo takiej mi brakowało w
postach powyżej.

Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam
MałgosiaM

1. Data: 2004-07-19 16:59:00

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cdf2h7$sbe$1@inews.gazeta.pl>,
"eM eL" <b...@g...pl> wrote:

> A co do serka, to mozna jak najbardziej wlozyc jakis ostrzejszy zolty serek,
> albo nawet jakis mniej ostry posypany troche papryka czy (troszeczke!)
> pieprzem kajenskim

Można, ale nigdy do kotletów de volaille.

Władysław

1. Data: 2004-07-20 13:24:45

Od: "Artur Zajda" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Można, ale nigdy do kotletów de volaille.
>
> Władysław

eeee....
skoro robi sie smalec wegetarianski to chyba de volaille z serem tez
zaczniemy robic
eeee....

:) niestety

Artur Zajda