Mam pytanko !!!

1. Data: 2004-01-26 19:50:02

Temat: Mam pytanko !!!
Od: "Asia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy po techniku farmacji muszę iść na 5-letnie studia czy tylko na 2-letnie
uzupełniające aby mieć mgr
Jak to jest pomóżcie !!!

2. Data: 2004-01-26 19:59:42

Temat: Re: Mam pytanko !!!
Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Czy po techniku farmacji muszę iść na 5-letnie studia czy tylko na 2-letnie
> uzupełniające aby mieć mgr
> Jak to jest pomóżcie !!!

Pięcioletnie od zera. Jak na razie nie istnieją żadne studia
uzupełniające dla techników (i jest praktycznie zerowa szansa, że powstaną).

* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

3. Data: 2004-01-29 22:24:26

Od: "KF" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy po techniku farmacji muszę iść na 5-letnie studia czy tylko na
2-letnie
> uzupełniające aby mieć mgr
> Jak to jest pomóżcie !!!

Technika farmaceutyczne powinny kształcić personel do magazynów aptek
szpitalnych lub hurtowni - precz z takimi ludzmi z aptek.

KF

4. Data: 2004-01-30 00:19:34

Od: "gaskill" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy po techniku farmacji muszę iść na 5-letnie studia czy tylko na
> [...]

hmmmm... to znaczy ze jak po 5 latach w technikum zdobylem technika
telekomunikacji to zamiast studiowac kolejne 5 lat telekomunikacje moglem
pojsc na 2letnie uzupelniajace aby miec mgr ?

pozdrawiam
gaskill.

5. Data: 2004-01-30 09:00:07

Od: "apzw" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gaskill" <g...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> telekomunikacji to zamiast studiowac kolejne 5 lat telekomunikacje moglem
> pojsc na 2letnie uzupelniajace aby miec mgr ?

Hi Hi nie do końca tak.

Po pierwsze primo technikum farmaceutyczne jest szkoła policealną.

po drugie primo;) jest tylko szkołą policealną a nie licencjatem

po trzecie primo ;) W Polsce nie ma licencjatu farmaceutycznegoo i jak znam
życie nie będzie

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

6. Data: 2004-01-30 12:28:06

Od: "Wojtek G. (Wojtex)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KF <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bvc16r$q89$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Asia" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> 2-letnie
> >

> Technika farmaceutyczne powinny kształcić personel do magazynów aptek
> szpitalnych lub hurtowni - precz z takimi ludzmi z aptek.

Eee tam głupoty gadasz, z technikami farm. jest tak jak z każdą grupą
zawodową, jedni są dobrzy w swoim fachu inni nie.
Ja znam całkiem sporo techników ktrórych nie boję się postawić
za okienkiem więc twoje opinie są dla nich krzywdzące

Pozdrawiam
Wojtex

7. Data: 2004-01-31 20:15:23

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: bvc16r$q89$...@n...onet.pl ,
której nadawcą było KF <s...@o...pl> zostało napisane:

> Użytkownik "Asia" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> 2-letnie
> >

> Technika farmaceutyczne powinny kształcić personel do magazynów aptek
> szpitalnych lub hurtowni - precz z takimi ludzmi z aptek.

to ja jeszcze wrzuce kamyczek do ogrodka - znam tez i magistrow ktorych bym
sie bal zostawic w aptece samych... ale na szczescie czuwaja nad nimi dobrzy
technicy...

--
milego dnia
adam, gg# 402495

8. Data: 2004-01-31 22:15:46

Od: "KF" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak zalewajac wode na kamyczek, to powiem, ze studia na wydz. farm. sa
gown...[TM] warte...

mgr farm. KF

9. Data: 2004-02-01 22:36:59

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: bvh9ej$c0m$...@n...onet.pl ,
której nadawcą było KF <s...@o...pl> zostało napisane:

> A tak zalewajac wode na kamyczek, to powiem, ze studia na wydz. farm.
> sa gown...[TM] warte...

uzasadnij w min. dwu zdaniach.

i napisz tez jakie studia sa nie gówno warte?

--
milego dnia
adam, gg# 402495

10. Data: 2004-02-02 15:59:08

Od: "KF" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie sa gowno warte... bez znajomosci po nich...

KF

powrót do zawodu
Szukam kogoś kto studiuje farmacje
Czy istnieje grupa o chorobach ?
kupie pompe prozniowa i mieszadlo magnetyczne z grzaniem
Produkty - Terapia Magnetyczna