powrót do zawodu

1. Data: 2004-01-25 22:37:47

Temat: powrót do zawodu
Od: "były mgr z prawem wykonywania zawodu" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie,czy ktoś starał sie obecnie o odzyskanie praw wykonywania zawodu?
Wiele lat temu z różnych przyczyn przestałam pracować,obecnie nowe przepisy są
takie,że nie bardzo wiadomo jak sie do tego zabrać.Izba aptekarska nie ma
podobno ustalen wykonawczych typu w jakiej aptece staż,gdzie maja byc szkolenia
z wymaganych przedmiotów.Błędne koło.

2. Data: 2004-01-27 11:13:41

Temat: Re: powrót do zawodu
Od: "Wojtek G. (Wojtex)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik były mgr z prawem wykonywania zawodu <i...@o...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
> takie,że nie bardzo wiadomo jak sie do tego zabrać.Izba aptekarska nie ma
> podobno ustalen wykonawczych typu w jakiej aptece staż,gdzie maja byc

Witam.
Staż możesz odrobić w dowolnej aptece otwartej posiadającej pełną recepturę
(leki jałowe). Reguluje to DU-2003-005-0059 "W sprawie szczegółowych
warunków
i trybu odbywania rocznej praktyki w aptece" - powininienes się z nim
zapoznać.
Ponieważ musisz pracować w tej aptece na podstawie umowy o pracę w pełnym
wymiarze godzin to w przypadku obecnych stażystów wszyscy sami znajdowali
sobie
takie apteki i negocjowali warunki zatrudnienia.
Niestety nie znam przepisów, które ustalają jakie i ile szkoleń
uzupełniających
musisz odbyć :(
Pozdrawiam
Wojtex

PS. Daj znać z jakiego jesteś województwa/ miasta i jakie będą końcowe
ustalenia
z Izbą Aptekarską

3. Data: 2004-02-16 21:29:57

Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> ustalenia
> z Izbą Aptekarską
>
> dzięki za odpowiedz
Szczerze mówiac szukałam kogos kto przebrnął przez te tarapaty.Wiem
dokładnie,że trzeba odbyc szkolenia z róznych przedmiotów/np.farmakologii
niektórych leków,etyki zawodowej itd/,mają byc organizowane na Uczelniach,ale
jak sie orientowałam to nie ma chetnych na takie szkolenia,bo przewaznie kazdy
pilnował ,aby nie miec przerwy dłuzszej niz 5 lat/wtedy nie trzeba nic
odnawiac/.Moja Izba wystapila z pismem do Naczelnej Izby w tej sprawie i
czekamy na odpowiedz juz kilka miesiecy.Moge pracowac w aptece,ale nie bede
miala teraz naturalnie pełnych uprawnien.Pracuje juz nie w zawodzie i
dobrze,ale dziwi mnie ,ze wyksztalcona i po specjalizacji,prowadzac apteke
kiedys kilka lat w duzym miescie,gdzie brak mgr- sprawa nie jest prosta.Teraz
już nie bede o to zabiegała,gdyz do emerytury zostało mi kilka
miesiecy/wczesniejszej/.Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz raz jeszcze.Hanka

Szukam kogoś kto studiuje farmacje
Czy istnieje grupa o chorobach ?
kupie pompe prozniowa i mieszadlo magnetyczne z grzaniem
Produkty - Terapia Magnetyczna
Biofizyka