Mam zgryza!

1. Data: 2000-12-05 16:22:53

Temat: Mam zgryza!
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam do identyfikacji liść. Może uda mi się go przepuścić przez skaner,
ale na razie opis:
ok. 3,5 cm długości
ok. 1,5 cm szerokości
gruby!
lekko zaostrzony czubek, ale cały liść w zarysie łódeczkowaty, nie owalny
piękny kolor jesienią - góra BARDZO błyszcząca czerwona (trochę jak mahonia
na mrozie)
dół bananowo-żółty,
ogonek liściowy prawie żaden,
liść pojedynczy.

Podobno był to krzaczek niewielki rosnący na opuszczonych działkach.
Być może był to krzaczek o jadalnych owocach, acz niekoniecznie.

Rzućcie jakiś pomysł, bo mi komórki już parują od myślenia:-)

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-12-05 18:23:01

Temat: Re: Mam zgryza!
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:90j4rj$7ue$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> Dostałam do identyfikacji liść.

Borówka wysoka?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2000-12-05 19:00:49

Od: Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

In article <90j4rj$7ue$1@zeus.polsl.gliwice.pl>,
"Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> wrote:
> [...]
> Być może był to krzaczek o jadalnych owocach, acz niekoniecznie.
>
> Rzućcie jakiś pomysł, bo mi komórki już parują od myślenia:-)

Rzuczm pomysl: trzmielina (Euonymus).

Michal

--
Michal Misiurewicz