Mama,tata i dzieci - proszę o podpis

11. Data: 2016-12-11 11:28:38

Temat: Re: Mama,tata i dzieci - proszę o podpis
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-11 o 09:44, Ikselka pisze:
> Od zawsze gej w
> Kościele żyć może.
>
> Byle porzucił swoje homoseksualne praktyki.
> Taki jeden mały warunek.

Czyli musi zostać księdzem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2016-12-11 11:30:18

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-11 o 09:31, Ikselka pisze:

> Wy może tak. My nie. Mało tego - my wyjdziemy z Hunii.

Wy może tak. My nie :)

> Do konkordatu przystąpiliśmy z własnej woli. My.

Znowu nie zrozumiałaś. Państwo watykańskie zaczęło nas okupować dużo
wcześniej. Do nauki nieuku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2016-12-11 11:32:22

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-11 o 09:35, Ikselka pisze:

> Bruksela też przebierając nogami czeka na swoich agentów i wprowadzanie. To
> leć. Sio.

Zarejestrowałaś, że UE jest trochę większa od Brukseli, czy to też
przerasta twoje możliwości?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2016-12-11 17:07:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2016 o 14:41, Qrczak pisze:
> Bla bla bla bla.
> Dzieci swoje wszystkie też pozdrów.

Nie martw się

15. Data: 2016-12-11 23:02:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.12.2016 o 11:28, Kviat pisze:

> Czyli musi zostać księdzem?

Żart?

Ewa

16. Data: 2016-12-12 00:04:14

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-11 o 23:02, FEniks pisze:

> Żart?

A co w tym śmiesznego? Przecież księża porzucają swoje seksualne
praktyki. Podobno.
I wtedy mogą żyć w kościele.
:)

Ikselka jak zwykle zabłysnęła logiką: "od zawsze możesz wejść do mysiej
dziury - pod warunkiem, że jesteś wzrostu myszy".

Czyli może, ale nie może :)
Dlaczego inni ludzie nie muszą "odrzucać swoich seksualnych praktyk"
żeby być w kościele? Bo po prostu kretyni pokroju ikselki nie traktują
homoseksualistów jak ludzi. Traktują ich jak podludzi, którym nie
przysługują niektóre prawa, które przysługują ludziom.
Ikselka stosuje taką samą retorykę jaką stosują faszyści i jaką
stosowali podczas wojny: "możesz wejść do tramwaju/kina (czy gdzieś tam
co sobie uroili), bylebyś nie był Żydem. Taki jeden mały warunek".
A to już nie jest śmieszne.

Z drugiej strony... dlaczego ktoś normalny miałby "porzucać swoje
seksualne praktyki" (już samo to brzmi idiotycznie...) żeby hmm...
zasłużyć na łaskę facetów ubierających się w sukienki i śmieszne czapki?
A to już jest śmieszne.

Pozdrawiam
Piotr

17. Data: 2016-12-12 01:44:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Dec 2016 11:30:18 +0100, Kviat napisał(a):

> Wy może tak. My nie :)

> Znowu nie zrozumiałaś. Państwo watykańskie zaczęło nas okupować dużo
> wcześniej. Do nauki nieuku.

Sp...j chamiszcze.

---
Avast.

18. Data: 2016-12-12 01:48:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Europejska

> czy to też
> przerasta twoje możliwości?

Sp...j do UE, chamiszcze.

---
Avast.

19. Data: 2016-12-12 02:24:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Dec 2016 00:04:14 +0100, Kviat napisał(a):

> Dlaczego inni ludzie nie muszą "odrzucać swoich seksualnych praktyk"
> żeby być w kościele? Bo po prostu kretyni pokroju ikselki nie traktują
> homoseksualistów jak ludzi.

Nie, nie dlatego, kretynie.
Dlatego:
http://www.duchprawdy.com/biblia_o_homoseksualizmie.
htm

---
Avast.

20. Data: 2016-12-12 03:42:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.12.2016 o 02:24, Ikselka pisze:

> Nie, nie dlatego, kretynie.
> Dlatego:
> http://www.duchprawdy.com/biblia_o_homoseksualizmie.
htm

Nie mam nic przeciwko ludziom o skłonnościach homo, uważam że są
porządniejsi od tych biseksualistów.
Ale z homo robi się religię w celu zniszczenia cywilizacji.
Jak pisałem:
Dlaczego LGBT nie weźmie przykładu z onanistów? Onaniści istnieją od
wieków ale nikomu specjalnie nie wadzą. Zaspokajają się po cichu w
kąciku, nie domagają się równych praw, nie zrzeszają się w organizacjach.

Czym protestantyzm różni się od katolicyzmu?
"Robienie ludzi"
Przez te same koncerny (do Ducha)
Titanic i "Tytan" - "samosprawdzająca się przepowiednia"?
Szcera refleksja... (Duchowi)