Mamy serwer ftp do dyspozycji:):)

1. Data: 2003-10-30 09:23:32

Temat: Re: Mamy serwer ftp do dyspozycji:):)
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie pytajac autora o zdanie, mozesz tez pozyczyc kolezance gazete z wzorem
> swetru bez zgody jego autora.
> jest to tak zwane nieodplatne korzystanie w zakresie uzytku osobistego.
> niestety zamieszczajac czyjs "twor" na ogolnodostepnym serwerze nie masz
> wplywu na to kto i jak go wykorzysta.
> nikt nie krytykuje twojej inicjatywy, przestrzegamy cie jedynie przed
> mozliwymi klopotami. moj maz jest muzykiem, wiem cos o prawie autorskim.
> a tak na marginesie, nie jestem pewna czy chiny i rosja sygnowaly
> miedzynarodowa umowe o przestrzeganiu praw autorskich, polska TAK.

na serwerze tez jest nieodplatne korzystanie w zakresie uzytku osobistego

1. Data: 2003-10-30 09:32:37

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Myszka07" <e...@p...onet.pl> :

> na serwerze tez jest nieodplatne korzystanie w zakresie uzytku
> osobistego

Nie, nie jest.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

1. Data: 2003-10-30 10:41:12

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Myszka07 napisał:

> nie mam juz sil pisac?? jakich zastrzerzonych wzorow??? poco wrzucac na
> serwer to co juz gdzies jest - bezsens

A planujesz tam umieszczać jedynie własne projekty? Jak tak to oki.

Eulalka

1. Data: 2003-10-30 11:47:16

Od: "ka" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Myszka07" <e...@p...onet.pl>

> na serwerze tez jest nieodplatne korzystanie w zakresie uzytku osobistego

hej
kiedy juz mamy jedna druga za slowa i jezyki lapac...
nie bede sie powtarzac, zajrzyj do postu AGA-cki, tam jest dokladnie
wytlumaczone gdzie sie konczy uzytek osobisty.
news:bnpgho$bjf$1@inews.gazeta.pl... bodajze tu
zycze ci naprawde jak najlepiej i moze nawet nie bardzo obchodzi mnie ten
serwer. po prostu z racji zawodu meza codziennie niemal stykam sie a haslem
'prawo autorskie' i chcialam jedynie delikatnie cos wytlumaczyc.
powodzenia

kaja

[ szydełko]-Koronki brugijskie
Re: [xxx]- swiateczne motywy