Mamy serwer ftp do dyspozycji:):)

1. Data: 2003-10-28 15:31:00

Temat: Mamy serwer ftp do dyspozycji:):)
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja narazie nie mam co tam wrzucic bo musze sobie skaner podlaczyc ale wy
jak macie ochote i macie co wrzucac to bardzo prosze:) server jest od mojego
znajomego :):)
Jak tylko podlacze skaner wrzuce wam moje wzorki:)

adres : ftp://xjanmar.dyndns.biz
port 21
Uzytkownik - robotki
haslo - reczne
1 watek na IP

no jest ograniczenie na jeden watek , wiec jak beda problemy z logowaniem to
sie nie zrazajcie napewno kazda z nas sie tam dopcha;)

pozdrawiam
Myszka07 ( w trakcie robienia bucikow dla malutkiego niemowlaczka:) )
PS. Wyczytalam w archiwum ze przesylacie sobie mailami jakies wzorki czy ja
tez moge zostac dopisana na takie listy:)???

1. Data: 2003-10-28 18:59:11

Temat: Re: Mamy serwer ftp do dyspozycji:):)
Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Myszko,
usiłowałam coś wrzucić na podany przez Ciebie serwer, ale nic mi z tego nie
wyszło ;o(
Co do przesyłania wzorków, to nic mi nie ma wiadomo na temat jakiejś
listy, na którą by trzeba się zapisywać, by otrzymywać jakieś wzorki.
Jak wczytasz się dokładniej w listę, to się zorientujesz, że czasem coś
ktoś o coś prosi, czasem ktoś ogłasza, że coś ma i wtedy (ważne!) piszemy do
tego kogoś prośbę o wzorek na prywatny adres.
A jakie techniki robótkowe są Ci najbliższe?
Pozdrowionka!
--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
mój albumik:

1. Data: 2003-10-28 20:00:47

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Ach Wspanialy pomysl.
Czytam Was juz od dawna - "po cichu"
Bardzo fajna i przyjacielska grupa!!!
Wrzucilam na probe maly brazeczek - Serwer dziala!!!
Teraz musze poszukam wzorki man gdzies na plytkam , a takze "do roboty" do
skanowania
Pozdr/patty

1. Data: 2003-10-28 20:07:17

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-10-28 16:31, Myszka07 napisał(a):

> [...]
>

> no jest ograniczenie na jeden watek , wiec jak beda problemy z logowaniem to
> sie nie zrazajcie napewno kazda z nas sie tam dopcha;)

Swietny pomysl!

Gratuluje.
Sprawdzilam - dziala.
Wgralam 250 kilo - nawet szybko.
Jest to swietne rozwiazanei dla tych co chca sie pochwalic a nie wiedza
jak albo dla tych co maja jakis fajny wzor i 100 chetnych grupowiczek

Jakby ktos nei wiedzial jak sie polaczyc sluza pomoca

pozdrawiam Myszko!

b.
--
Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojega adresu!

1. Data: 2003-10-28 20:41:25

Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka Anna !!!
rzeczywiscie serwer dziala , wlasnie sciagam to co Patty wrzucila.
Anna vel Gratka - moze cos nie tak wpisalas, a jakiego programu uzywasz???
Ja robie na drutkach i na szydelku - przynajmniej narazizie tylko tyle:) a
moze az tyle.

Ladna galeria:)
czy msz moze dokladniejszy opis aniolka i sloneczniki??? jak tak to poprosze

Myszka07
e...@p...onet.pl

1. Data: 2003-10-28 20:57:44

Od: "viola" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Myszka07" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> no jest ograniczenie na jeden watek , wiec jak beda problemy z logowaniem
> sie nie zrazajcie napewno kazda z nas sie tam dopcha;)

A ja próbuję i próbuję i nic.

--
violka z Krakowa
Co nie jest rzeczywiste, nigdy nie było i nie będzie.

1. Data: 2003-10-29 06:26:25

Od: "Maria Stewart" <k...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez nie moge sie tam dostac
Maria

1. Data: 2003-10-29 07:30:08

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie też nici z zalogowaniem się.
Marta

1. Data: 2003-10-29 07:35:00

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój chrzest bojowy przeszedł pomyslnie....wrzuciłam 2 Japonki

pozdrawiam....z Krakowa

1. Data: 2003-10-29 08:19:19

Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> U mnie też nici z zalogowaniem się.
> Marta

oj naprawde nie wiem czemu nie umiesz sie zalogowac:(
widac ze ludize sie loguja bo i rzeczy wpadaja na serwerek . a jakiego
programu uzywasz
???

[ szydełko]-Koronki brugijskie
Re: [xxx]- swiateczne motywy