Meilaodiy-Instrukcja

1. Data: 2003-10-28 14:22:25

Temat: Meilaodiy-Instrukcja
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I oto"wrzucam" przed Wasze oczy instrukcje poruszania sie po forum chinskim.
Starałam sie pisac"łopatologicznie" i tak,
żeby zrozumiały osoby nie znajace jezyka angielskiego.
Prosze o konstruktywne uwagi i informacje co jeszcze można
dodac do instrukcji-może wiecie o czyms co jeszcze nie zostało
tutaj ujete.
Dziekuje Bos i Jandulce za podpowiedzi
i odpowiedzi na moje zapytania :))

Pusia zakawowana (z zielonego-białego jak zrenica kota
na Alasce w mroku Białegostoku)
p...@p...onet.pl
GG3050843

Instrukcja poruszania sie po forum azjatyckim "Meilaodiy":

Wejdz na poniższa strone w celu rejestracji:
http://www.meilaodiy.com/bbs/login.asp
-widac dwa białe okienka
-kliknij w robaczki po prawej stronie obok pierwszego od gory okienka
-wyskoczy stronka z mnostwem robaczkow-sa to warunki zaakceptowania zasad
działania forum-kliknij na dole szary prostokat z napisem "I accept"
-zostałas przerzucona do formularza rejestracyjnego ktory musisz
wypełnic w sposob nastepujacy:
1 prostokat User Name: Twoj Login
2 prostokat Sex: Płec czyli zaznacz głowke dziewczynki lub chłopczyka
3 prostokat Password: Hasło do Loginu
4 prostokat Confirm Password: Hasło do Loginu-powtorz
5 prostokat Question: Twoje pytanie do hasła
6 prostokat Answer: Twoja odpowiedz do hasła
7 prostokat : TwojEmail
8 prostokat Country: Kraj czyli Poland lub inny(obowiazkowy wpis)
No i na koniec kliknij szary prostokat z napisem "Register"
Zarejestrowałas sie na pewniaka jesli wyskoczy Ci po rejestracji okienko
do logowania a nie kolumny robaczkow.

Przyczyny kłopotow z rejestracja:
1.Wybralas juz przez kogos używany Login czyli Username (99% przypadkow)
2.Hasło jest za krotkie,musi byc co najmniej 6 znakow,najlepiej wez wiecej
3.Pomyliłas sie gdy po raz drugi wpisywałas-potwierdzałas hasło
4.Gdzies użyłas polskiej litery
5.Usterka techniczna na stronie-sprobuj pozniej
6.Prawdopodobna przyczyna niemożnosci rejestracji może byc używanie
innej przegladarki niż Internet Explorer(grupowiczki,które miały inne
przegladarki,
po ich zamianie na IE rejestrowały sie już bez problemow)

Wchodzenie na forum kiedy posiadasz juz nicka:
-najwygodniej jest wchodzic przez ponizszy link:
http://www.meilaodiy.com/bbs/index.asp?jsv_flag=1
Sa tu schematy posortowane tematycznie.
-kliknij na interesujacy Cie dział
-wyskoczy tabelka do logowania
-zaloguj sie
- po kliknieciu na enter automatycznie przerzuci Cie z powrotem do działow
tematycznych
-ponownie kliknij interesujacy Cie dział i wchodz....

Działy:
Personage-Postacie
Animals-Zwierzeta
Landscapes-Krajobrazy
Plants-Rosliny
Accesories-Akcesoria
Cartoons-Postacie z kreskowek
Others-Wszystkie inne
Projects-Własne projekty wzorow lub przerobione za pomoca rożnych programow
graficznych
Skills-Rodzaj Poradnika;zapytania o przeliczniki nici itp.
Work Show-Prezentacja własnych prac
Looking For-Poszukiwane
Seniors Members-dział tylko dla osob majacych specjalne uprawnienia po
zgromadzeniu odpwiedniej ilosci punktow

Dodatkowe informacje o poruszaniu sie po forum:
-na poczatku pierwszej strony każdego działu sa rożnosci:r eklamy,zasady
obowiazujace na forum i co ważne-indeksy zawierajace linki do
wszystkich schematow danej firmy czy projektanta wrzuconych
na forum(czasami mocno niekompletne ale też pomocne)
-na dole pierwszej strony każdego działu po lewej stronie jest
wyszukiwarka.
Działa srednio,tym bardziej ,że tytuły wielu postow nie zawieraja
prawidłowej
czy firmowej nazwy wzoru.
-nowo wrzucane schematy sa zaznaczane żóltymi choragiewkami z
napisem "New"
-format wrzucanego schematu jest uwidoczniony w postaci zielonego
prostokacika z napisem"Gif",zgniłozielonego protokacika z napisem "Ipg" ,
niebieskiego prostokacika z żołta strzałka "zip" i inne
-w pierwszym prostokacie z prawej strony od nazwy schematu znajduje sie
nick osoby wrzucajacej,w drugim prostokacie liczba osob odwiedzajacych
stronke z danym schematem,w trzecim prostokacie data wrzutu schematu
(dzien i czas azjatycki),w czwartym prostokacie obok czerwonej kreseczki
nick
ostaniej osoby ktora wystawila komentarz na temat danego schematu
- czasami po paru dniach od "wrzutu"bardziej unikalne czy popularne schematy
sa przerzucane do działu "Seniors Members"(gdzie wstep maja tylko wybrancy),
dlatego też warto sprawdzac nowosci codziennie( z doswiadczenia grupowiczek
wynika,że przerzucanie nastepuje po 1-6 dniach)

Sciaganie schematow:
-poprzez klikniecie na ikonke "zip" i załadowanie na swoj dysk
-poprzez klikniecie na tzw.aktywny(niebieski) link lewym klikiem
myszy(click to download)
-poprzez klikniecie na ikonke w lewym,gornym rogu fotki lub schematu
bezposrednio widocznego na forum
-napis "click to view picture" oznacza ,że klikniecie lewym przyciskiem
myszy powoduje uwidocznienie nam obrazka a prawym przyciskiem myszy
załadowanie go na nasz dysk.

Przy niektorych schematach widnieje nastepujacy napis:
"The post requires to pay..1.(..2..3.). virtual money" - oznacza to,
że za schemat trzeba zapłacic wirtualnymi pieniażkami,ktore można
zgromadzic(zarobic) poprzez "wrzucenie"swojego schematu na forum.

Przy niektorych schematach widnieje rownież nastepujacy napis :
"The following content require score above 100 (180...200 etc...to view )."
Oznacza to ,że schemat można pobrac o ile na koncie mamy taka lub
wieksza liczbe punktow.Punkty uzyskujemy za:
-"wrzucenie" swojego schematu na forum
-za komentarz do czyjegos schematu(0,2 punktu,czasami 0,3)
- za tzw."charm value" czyli jakby wartosci artystyczno-wizualne
(przeważnie 1 punkt)
-za "wrzucenie" poszukiwanego pzrez kogos schematu w dziale
"Looking for"( ale podobno ostatnio obcieli ten przywilej)

Uwagi:
-za zdublowanie schematu odbiera nam sie punkty oraz pieniadze,
z doswiadczen grupowiczek wynika ,ze czasami jest to przestrzegane
a czasami nie
- za zdublowanie komentarza podczas jednej sesji rownież odciaga sie punkty
-komentarze w zasadzie nalezy pisac w jezyku angielskim lub chinskim z
wiadomych wzgledow
-uzbierana znaczna ilosc punktow pozwala na wejscie do działu
'Seniors Members" lecz nikt dokładnie nie wie ile tych punktow trzeba bo
grupowiczki uzyskiwały dostep tam z rożna iloscia punktow.

Nasze zasoby wirtualnych pieniedzy i punktow na swoim koncie mamy
uwidocznione w notce osobistej pod naszym nikiem:
-Nick
-Kraj naszego pochodzenia
-Posts-wysłane przez nas komentarze
-Wealth-suma posiadanych przez nas pieniedzy
-Score-zgromadzone ,nasze punkty

Zmiane naszych danych ,jak rowniez wybranie ikonki-emoticonki,
ktora pojawia sie przy naszym niku mozemy przeprowadzic poprzez
wejscie na nasza strone personalna,napis "Personal" w prawej,
gornej czesci strony(ekranu)

Wystawianie komentarza bez ikonek-emoticonow :
1.Na samym dole strony masz duży,biały prostokat
2.Napisz w nim swoj komentarz.Pamietaj o nieużywaniu polskich liter !!!
3.Kliknij na napis: OK !Submit the reply !!
4.Twoj komentarz został dodany.

Wystawianie komentarza z ikonkami-emoticonami:
1.Na samym dole strony pod bialym dużym prostokatem masz czerwony
mały napis:"upload"-kliknij go a ukaże ci sie zestaw ikonek-emoticonow
2.Napisz komentarz.Pamietaj o nieużywaniu polskich znakow.
3.Wybierz kliknieciem myszy ikonki-emoticony,możesz wybrac taka
ilosc jaka zechcesz
3.Kliknij na napis:OK !Submit the reply !!
4.Twoj komentarz z ikonkami-emoticonami został dodany.

4a.Przez Klikniecie napisu "Preview" mozesz obejrzec swoj komentarz i
dodane ikonki przez wysłaniem go na forum
4b.Kilkniecie napisu "Reset" powoduje skasowanie wiadomosci przed jej
ukazaniem sie na forum

Dodawanie swego schematu na forum:
1.Po wejsciu na dany dział odnajdz mniej wiecej w 1/3 strony od gory po
lewej stronie podłużna ikonke z malutkim, zielonym ołowkiem i napisem
w nawiasach (New Post).Kliknij na nia.
2.Zostałas przerzucona na stronke do "uploadu" czyli "wrzucania"swojego
schematu.
3.W trzecim od gory,białym,długim prostokacie wpisz tutuł swego schematu
( po lewej stronie tego prostokata widnieje czarnymi literkami angielski
napis "tittle")
4.W bialym waskim,prostokatnym polu ponizej kliknij polski napis
"Przegladaj" i wybierz ze swego dysku plik do załadowania
5.Wybierz format pliku:gif,jpg,zip,itd...klikajac na mała ,czarna strzałke
skierowana do dołu obok napisu "Files Types"( w tym samym rzedzie)
6.Kliknij napis obok na szarym prostokaciku "Upload"....zacznie sie
ładowanie pliku...

Ważne !!!!! Nie zapomnij wybrac formatu pliku !!!!

7.Kiedy plik skonczy sie ładowac w białym,dużym prostokacie pojawia
sie jego symbole.
8.Po załadowaniu pierwszego pliku nad dużym,białym prostokatem pojawi
sie napis :1 files uploaded( 1 plik załadowany) oraz "click to continue
upload"(kliknij chcac kontynuowac ładowanie plikow na forum)

Uwaga:Możesz wrzucic jednorazowo 10 plikow o wielkosci nieprzekraczajacej
500KB !!!!!!

9.W trakcie ładowania lub po jego zakonczeniu możesz rownież wybierac
ikonki-emoticony oraz poslugiwac sie poleceniami: "Preview"(Przegladaj) i
'Reset"(Skasuj)
10.Wysłanie załadowanego schematu na forum odbywa sie przez klikniecie
na polecenie: 'OK ! Submit !

Dodawanie schematu na forum z żadaniem wirtualnych pieniedzy.

1.Zeby jakis schemat był za pieniażki,cały jego graficzny symbol w białej
tabeli musi sie znajdowac miedzy napisami:[Use Money=1] [/UseMoney]
Piszemy sami poslugujac sie klawiatura komputera lub wybieramy polecenie
pobrania pieniazkow poprzez napis w koreanskim jezyku z lewej strony duzego
,bialego pola,napis nad slowkiem "options".Tu rowniez znajduja
sie napisy pozwalajace nam na domaganie sie okreslonej ilosci punktow na
koncie potrzebnych do ogladania danego schematu.

czyli w praktyce powinno to wygladac mniej wiecej tak:
[UseMoney=1][upload=jpg]UploadImages2003/10/20031001
43474
863412.jpg[upload][/UseMoney]

Ogladanie schematu po podaniu linka na naszej grupce:
1.Kliknij na podany link,wyskoczy Ci tabelka do logowania
2.Zaloguj sie
3.Kliknij ponownie na podany link,wyskoczy Ci stronka ze schematem

Po innych ,azjatyckich stronach-forum poruszamy sie
w identyczny sposob:
(sa one raczej tylko klonami Meilaodiy i bardzo rzadko bywaja tam schematy
ktorych nie ma na Meilaodiy )
http://www.uustars.com/list.asp?boardid=20
http://www.flystitch.com/bbs/list.asp?boardid=23

POWODZENIA !!!

1. Data: 2003-10-28 14:42:41

Temat: Re: Meilaodiy-Instrukcja
Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Prosze o konstruktywne uwagi i informacje co jeszcze można
> dodac do instrukcji-może wiecie o czyms co jeszcze nie zostało
(ciach instrukcja)
Brawo Pusiu!!! Podziwiam, ze mialas tyle samozaparcia i dobrej woli!!! :)))
Pozdrawiam serdecznie - Anka
--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2003-10-28 14:47:27

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> chinskim.
> (ciach instrukcja)

O rety :-))
Ależ jestem pod wrażeniem:-))
Zaraz wydrukuję i krok po kroczku
Dzięki Beatko,
pozdrawiam cieplutko
Anga(Ania)

1. Data: 2003-10-28 15:07:34

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:
> Instrukcja poruszania sie po forum azjatyckim "Meilaodiy":
Pufffff, rzuciło mnie na kolana...
Dzięki Pusiu, zalogować się wcześniej zalogowałam, ale nie potrafiłam
się po tym dziwolągu poruszać - teraz mam instrukcję w sam raz jak dla
blondynki;-)

gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-10-28 15:19:38

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

A mnie niestety nawet z pomocną instrukcja Pusi po raz juz chyba 25 nie
udalo sie tam zalogowac :o(((

1. Data: 2003-10-28 15:30:17

Od: "Magdda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu, bardzo dziękuję, instrukcja jest wspaniała.
Ja też nadal nie mogę się sama zalogować, zalogowała mnie Jandulka i dzięki
niej mogę wchodzić na forum i ściągać wzorki. Niestety nie mogę zamieszczać
tam żadnych postów ani schematów (nie mam pojęcia dlaczego to u mnie nie
działa). Nie otwierają mi się też linki które podają dziewczyny ma grupce.
Po wpisaniu loginu i hasła zalogowaną przerzuca mnie na stronę z wybieranymi
kategoriami. Gdyby komuś udało się znaleźć jakieś rozwiązanie to bardzo
proszę o pomoc. Ja tez się nie poddaję i będę próbowała dalej.

--
Magdda (Wrocław)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2003-10-28 17:15:46

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I oto"wrzucam" przed Wasze oczy instrukcje poruszania sie po forum
chinskim.
> Starałam sie pisac"łopatologicznie"

Pusiu, jesteś Wielka ;)
Ogrom pracy, jestem pełna podziwu.
Poczytałam, rozjaśniło mi się w głowie, choć i tak nie jestem pewna czy
kiedyś tam zajrzę.
Poczyniłaś wiele dobrego dla ogółu, może zmniejszy się ilość zbędnych
postów, czego wszystkim życzę.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-10-28 17:29:14

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki!
od pewnego czasu tam zagladam, ale pare spraw mi sie rozjasnilo
SUPER JESTESCIE
pozdrawiam
z Poznania
Myszka

1. Data: 2003-10-28 17:37:56

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wybranie ikonki-emoticonki,
> ktora pojawia sie przy naszym niku mozemy przeprowadzic poprzez
> wejscie na nasza strone personalna,napis "Personal" w prawej,
> gornej czesci strony(ekranu)

hmm
weszlam tam i nie bardzo wiem, co dalej...
czy moge prosic o bardziej szczegolowe instrukcje?
z gory dzieki
Myszka

1. Data: 2003-10-28 17:41:49

Od: "Beata Nowicka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Pusiu za wlozona prace jak i Tym ktorzy Ci pomagali ,
teraz wiem mniej wiecej o co chodzi u tych krzaczastych :-)
Pozdrawiam Beata ( Bruksela )

Re: [xxx]- swiateczne motywy
Re: forum - robotki na drutach!!!
Książka "Robótki szydełkowe"