Mango - pomocy ;-)

11. Data: 2007-09-09 16:16:00

Temat: Re: Mango - pomocy ;-)
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

IwonaW pisze:
> Witam,
> od kilku tygodni zajadam sie mango. Niestety nigdy wczesniej nie mialam
> kontaktu z tym owocem w "srodowisku naturalnym" wiec mam kilka pytan:
> - po czym poznac ze owoc jest dojrzaly? Kupuje w marketach, owoce zawsze sa
> twarde, z zielonkawa skorka. Nigdy nie udalo mi sie przetrzymac je dluzej w
> domu aby dojrzalo. A moze wlasnie takie jest dojrzale? Miazsz jest w smaku
> przy skorce slodki, jakby zywiczny a im blizej pestki tym bardziej kwasny i
> wloknisty.
[...]
Dobre owoce to są tylko tam gdzie rosną i dojrzewają.
Zresztą sama zobacz jak wyglądają dojrzałe:
http://www.hawaiifruit.net/mango.jpg
pozdr. Jerzy

12. Data: 2007-09-09 16:34:30

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:
> IwonaW pisze:
> [...] Niestety nigdy nie udalo mi sie wykroic pestki estetycznie,
>
> Kup sobie taki nóż:
> http://ec1.images-amazon.com/images/I/31ZBGN5S9AL._S
L160_.jpg

A tu jak działa:
http://www.areavoices.com/sdoeden/images/thumbnail/m
angosplitter004.jpg
pozdr. Jerzy

13. Data: 2007-09-09 17:30:35

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:
> [...]
> Dobre owoce to są tylko tam gdzie rosną i dojrzewają.
> Zresztą sama zobacz jak wyglądają dojrzałe:
> http://www.hawaiifruit.net/mango.jpg

Lub te:
http://www.fruitlovers.com/mangoposter.jpg
pozdr. Jerzy