Manifest Breivika

91. Data: 2020-07-30 00:32:59

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-29 14:15, z...@g...com wrote:
> A mógłbyś napisać co to jest człowiek cywilizowany? Bo ja nie bardzo wiem jak mam
odróżnić cywilizowanego od takiego który nie jest cywilizowany.

//jesli mogem, dwa grosze... to najprosciej poznac po tym, ze cos
tworzy, sam z siebie, bez przymusu...

92. Data: 2020-07-30 08:28:40

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czyli wszyscy ludzie są cywilizowani, choć cywilizacje różnią się między sobą. Trybun
chyba chciał chyba jakoś podzielić ludzi na lepszych i gorszych ale mu nie wyszło.

93. Data: 2020-07-31 03:44:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-30 08:28, z...@g...com wrote:
> Czyli wszyscy ludzie są cywilizowani, choć cywilizacje różnią się między sobą.
Trybun chyba chciał chyba jakoś podzielić ludzi na lepszych i gorszych ale mu nie
wyszło.

//raczej, zauwazyl, ze sport, to zezwierzencenie czlowieka jest...

94. Data: 2020-07-31 09:45:41

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zezwierzęcenie człowieka to określenie najczęściej używane w kontekście znęcania się
nad innymi ludźmi. To akurat jest wyjątkowo ludzka cecha bo u zwierząt w naturalnych
warunkach nie ma takiego zjawiska. Można jeszcze użyć określenia zezwierzęcenie w
stosunku do ludzi ograniczających się tylko do zaspokajania podstawowych potrzeb i
wtedy sportowcy też się nie łapią do tej kategorii gdyż wychodzą daleko poza
podstawowe potrzeby zwierzęcia.

95. Data: 2020-07-31 15:22:09

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2020 o 00:25, Ilona pisze:

> //bo to jeden i ten sam proces, ktory dziala o wsadowe dane...
>
> Moze kiedys doczekamy czasow, ze to Nasi, bendom ten wsad wsadzac...!

No, nie moi.. Z takimi co to żerują albo choć marzą o żerowaniu na
naiwniakach to ja nie chcę mieć nic wspólnego.

96. Data: 2020-07-31 15:22:52

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2020 o 00:29, Ilona pisze:

> //moze nie te same, ale zbiezne...
>
> Jak by nie paczec, to po Wersalu II Rzeczpospolita powstala... i cale
> Miedzymorze suwerennych panstw... i nawet Imperium Radzieckie w Jalcie
> nie powazylo siem tego zmienic...

Te same mechanizmy imperializmu - po co imperialista  wtrynia się do
innego kraju i jego interesów, ano zawsze po to żeby "bronić" tubylców..
A tubylec jeżeli jeszcze żywy się obudzi z pięknego snu to współbratymcy
wokół nie mówią już po irokesku czy polsku.

97. Data: 2020-07-31 15:24:24

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2020 o 14:15, z...@g...com pisze:
> A mógłbyś napisać co to jest człowiek cywilizowany? Bo ja nie bardzo wiem jak mam
odróżnić cywilizowanego od takiego który nie jest cywilizowany.

Taki który swoich ciemnych stron nie podnosi do rangi cnoty. Przyklad
skrajnego debilstwa masz teraz ten cyrk  z Lewandowskim. Płacz
wszystkich że go nie doceniają, czymś tam go w końcu uznali i zaraz ryk
tryumfu.. Mozesz mi wyjaśnić o co tym prymitywom chodzi? Pomijam już tu
idiotyczną ideę sportu, chodzi o wybór "najlepszego/ych" w grach
zespołowych..

98. Data: 2020-07-31 15:24:38

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2020 o 06:57, Ilona pisze:

> //dodal bym, ze to zawracanie ch*ja nogami... :)))

Przynajmniej w moim idealnym świecie nie ma miejsca na takie zachowania.

99. Data: 2020-08-01 04:27:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-31 09:45, z...@g...com wrote:
> [...]
podstawowych potrzeb i wtedy sportowcy też się nie łapią do tej kategorii gdyż
wychodzą daleko poza podstawowe potrzeby zwierzęcia.

Wlasnie... tu cho dzi o ten regres...

//w pierwszym znaczeniu... https://sjp.pwn.pl/sjp/regres;2514588.html

100. Data: 2020-08-01 04:30:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-31 15:22, trybun wrote:

> No, nie moi.. Z takimi co to żerują albo choć marzą o żerowaniu na
> naiwniakach to ja nie chcę mieć nic wspólnego.

Moze bendom tacy, ktorzy nie bendon zerowc...?

//Ufajmy...!

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P