Marek

11. Data: 2010-12-20 14:43:30

Temat: Re: Marek
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Pawel" <z...@...ll> napisal w wiadomosci
news:ienpie$ar$1@news.onet.pl...
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
n.googlegroups.com...

> Nie zamierzam poznawac ICH.
> Nie zapoznaje sie z grupami (zwlaszcza byc moze sztucznymi), tylko z
> konkretnymi, pojedynczymi ludzmi.

Etam, jak wreszcie trafisz do klubu AA, to zapoznasz sie z grupa.

12. Data: 2010-12-20 14:45:25

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...

> Taaaa...
> Zwłaszcza latanie do prasy i chwalenie się jak to się innym pomaga jest
> zapewne godne podziwu.
[...]

Tego nie wiesz. Może jednak prasa dopadłą jego.

P.

13. Data: 2010-12-20 14:54:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-20 15:42, Veronika pisze:

> Taaaa...
> Zwłaszcza latanie do prasy i chwalenie się jak to się innym pomaga jest
> zapewne godne podziwu.
> Jak dla mnie żenujące.
> Ale ja nie jestem normalna i nie zachwycam się tym, czym wypada się
> zachwycać.
> Znam parę osób, które pomagają innym w o wiele fajniejszy sposób, nie
> licząc przy tym ani na rozgłos, ani na innych, którzy im w tej pomocy
> pomogą, ani na podziw.

Ta jego działalność, jak rozumiem, to nie jest tylko pomaganie innym,
ale równocześnie też organizowanie sobie samemu wigilii. Myślę, że taka
przedsiębiorczość jest warta rozgłosu, choćby po to, żeby ludzie
wiedzieli, że jest możliwe radzenie sobie w podobnych sytuacjach,
zamiast biadolenia.

Ewa

14. Data: 2010-12-20 14:56:20

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

l.googlegroups.com...

> [...]
>
> Tego nie wiesz. Może jednak prasa dopadłą jego.

Myślisz?
Może.
Chociaż wątpię.
Każdy normalny wie, że bez mediów ciężko innym pomagać na większą skalę.
Taki Owsiak i jego WOŚP, bez TV to by se mógł pogwizdać.
Dlatego podziwiam pomoc jednostkową, bez oglądania się na sponsorów i
pomagaczy pomagającemu.

V-V

15. Data: 2010-12-20 14:58:02

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika wrote:

> Taaaa...
> Zwłaszcza latanie do prasy i chwalenie się jak to się innym pomaga jest
> zapewne godne podziwu.

Chyba warto byłoby się trochę głębiej zastanawiać nad tym co się pisze...

> Jak dla mnie żenujące.

A cóż dokładnie jest takiego żenującego w tym, że współczesny świat
WYMUSZA medialność i że ktoś z tego korzysta robiąc przy tym cos
pożytecznego?

> Ale ja nie jestem normalna i nie zachwycam się tym, czym wypada się
> zachwycać.

Ale nikt Ci nie każe się zachwycać, co najwyżej zastanowić się nad
własnymi wypowiedziami :-)

> Znam parę osób,

Niepełnosprawnych?

> które pomagają innym w o wiele fajniejszy sposób, nie
> licząc przy tym ani na rozgłos, ani na innych, którzy im w tej pomocy
> pomogą, ani na podziw.

Podziel się tą wiedzą o "fajniejszych sposobach" z nami

Stalker

16. Data: 2010-12-20 14:58:42

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 15:42, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:

> Znam par os b, kt re pomagaj innym w o wiele fajniejszy spos b, nie licz c
> przy tym ani na rozg os, ani na innych, kt rzy im w tej pomocy pomog , ani
> na podziw.

No i?

17. Data: 2010-12-20 15:01:47

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

[...]
> Podziel się tą wiedzą o "fajniejszych sposobach" z nami

Nie będzie im robić rozgłosu :)

P.

18. Data: 2010-12-20 15:02:22

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 15:58, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Chyba warto byłoby się trochę głębiej zastanawiać nad tym co się pisze...

To mowisz, ze nie ma rzeczy niemozliwych?

19. Data: 2010-12-20 15:09:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka wrote:

> To mowisz, ze nie ma rzeczy niemozliwych?

Jak by się udało to załatwić, to moglibyśmy polecieć do prasy i się
pochwalić, że pomogliśmy :-)

Stalker

20. Data: 2010-12-20 15:09:37

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Chyba warto byłoby się trochę głębiej zastanawiać nad tym co się pisze...

Najlepiej to pisać tylko to, co wypada. Po długim zastanowieniu i dokładnym
przygotowaniu się do odpowiedzi.
A jeszcze lepiej być ideałem. Takim Stalkerem na przykład. Albo Hanką.

> Podziel się tą wiedzą o "fajniejszych sposobach" z nami

Nędzne to jest.

V-V

TRYBUT...
Zerwane więzi.
ida swieta na czesc nowonarodzonego Zycia...
Trzecia droga...
Warzecha po ciemnej stronie?