ida swieta na czesc nowonarodzonego Zycia...

1. Data: 2010-12-20 01:55:26

Temat: ida swieta na czesc nowonarodzonego Zycia...
Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..najgorsze dni roku dla globa ;)
Wspolczuc mu czy sie z nim podroczyc? :P

2. Data: 2010-12-20 02:22:57

Temat: Re: ida swieta na czesc nowonarodzonego Zycia...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):
> ..najgorsze dni roku dla globa ;)
> Wspolczuc mu czy sie z nim podroczyc? :P
>

> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

A skąd wysmarkałeś takie założenie?

3. Data: 2010-12-20 03:48:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):
> ..najgorsze dni roku dla globa ;)
> Wspolczuc mu czy sie z nim podroczyc? :P
>

> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Albo lepiej posłuchaj sobie prawdziwych wyznawców Szatana

http://www.youtube.com/watch?v=w1ivA73ga20

http://www.youtube.com/watch?v=Ts37IyjqsFU&playnext=
1&list=PLF8CAA7C57F6081B7&index=48

http://www.youtube.com/watch?v=kk5xC-fjulk

4. Data: 2010-12-20 08:42:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-20 02:55, k...@N...gazeta.pl pisze:

> ...najgorsze dni roku dla globa ;)

Masz na myśli przesilenie zimowe i dzień urodzin Mitry?

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2010-12-20 21:25:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 20 grudnia 2010 04:48. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Albo lepiej posłuchaj sobie prawdziwych wyznawców Szatana
>

> http://www.youtube.com/watch?v=w1ivA73ga20

> http://www.youtube.com/watch?v=kk5xC-fjulk

Globik ty ich nazywasz prawdziwymi wyznawcami Szatana? Ty mnie nie wkurwiaj,
nie mogę wytrzymać tego pedalstwa. Tu masz prawdziwy metal:

TÝR - Hold The Heathen Hammer High (Official)
http://www.youtube.com/watch?v=fu2bgwcv43o

Honor - Młot Antychrysta
http://www.youtube.com/watch?v=z-2JUqIB9-Q
"Młot mówi nam, co jest dobrem, co złem"

6. Data: 2010-12-20 22:03:33

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Bo to nie jest metal tylko hard rock, a przekaz jest bogaty muzycznie
i filozoficznie. Zresztą Glenn Danzig też świetnie pasuje ze swoim
wyglądem i mocnym głosem. Ja nie lubię młócki i bezsensownego
szczekania.

7. Data: 2010-12-20 22:12:20

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> Masz na myśli przesilenie zimowe i dzień urodzin Mitry?

zwal jak zwal, wszystkim chodzi o tajemnice odradzania sie Zycia i stojace za
Nim sily/prawa kosmiczne, kto sie im opiera lub zwalcza, wyniszcza sam siebie ;)
Dlatego Życie ZAWSZE bedzie gora, stanowiac wartosc sama w sobie.
Pasi? :)

8. Data: 2010-12-20 22:17:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 20 grudnia 2010 23:03. carbon entity 'glob'
<s...@g...com>
> [...]

> i filozoficznie. Zresztą Glenn Danzig też świetnie pasuje ze swoim
> wyglądem i mocnym głosem. Ja nie lubię młócki i bezsensownego

Tu masz coś bogatego muzycznie i filozoficznie:

Arkona - Liki Bessmertnykh Bogov (Polskie Tłumaczenie)
http://www.youtube.com/watch?v=Ljzm_x1fmiI

Oryginał w rozdzielczości 720 (bez napisów PL):
ARKONA - Liki Bessmertnykh Bogov (Official)
http://www.youtube.com/watch?v=SgXlUxDGFvU

9. Data: 2010-12-20 22:58:01

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Nieznałem, ciekawe, ten Rosyjski mi się podoba. A tu dwa razy to samo,
bo może któryś ci nie wejdzie. A to jest po prostu genialne.

http://www.youtube.com/watch?v=PZfISrq27IU

http://www.youtube.com/watch?v=Mer94QX5FtY

10. Data: 2010-12-20 23:15:48

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> Nieznałem, ciekawe, ten Rosyjski mi się podoba. A tu dwa razy to samo,
> bo może któryś ci nie wejdzie. A to jest po prostu genialne.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=PZfISrq27IU
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Mer94QX5FtY

Zwróciłeś uwagę jak On trzyma krzyż i co z tego krzyża widzimy?

A tu masz malarstwo do tego utworu i jeśli to wyświetlisz to
padniesz....z zachwytu..

http://www.youtube.com/watch?v=St-IiHmqx-s

Trzecia droga...
Warzecha po ciemnej stronie?