ida swieta na czesc nowonarodzonego Zycia...

11. Data: 2010-12-21 22:57:49

Temat: Re: ida swieta na czesc nowonarodzonego Zycia...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 21 grudnia 2010 00:15. carbon entity 'glob'
<s...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Zwróciłeś uwagę jak On trzyma krzyż i co z tego krzyża widzimy?
>
> A tu masz malarstwo do tego utworu i jeśli to wyświetlisz to
> padniesz....z zachwytu..
>
> http://www.youtube.com/watch?v=St-IiHmqx-s

To ci się globik spodoba:

Percival Schuttenbach - Satanismus

"A kiedy przyjdzie Jezus, pokażemy mu tabliczkę z kierunkiem na Wieliczkę"
:D

http://www.youtube.com/watch?v=8_tn-dBdI9s

12. Data: 2010-12-22 01:12:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

fajne, a ten grubszy to jak ma na imię bo mi znajomego przypomina?

Trzecia droga...
Warzecha po ciemnej stronie?
Nie wszyscy na NIE, to homofoby!
PFERDEK...