Marihuana+Dziewczyna

From: "Alex" <l...@s...ca>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Marihuana+Dziewczyna
Date: Fri, 09 Feb 2001 16:44:31 GMT

Szukam pomocy dla chlopaka ( nie mojego ) 23 lata. Chlopak od nie dawna
siega po uzywke (marysie ) i nie wiemy dlaczego, nie chce powiedziec. Wiem
tylko, ze jego dziewczyna ma na niego bardzo mocny wplyw. Mam wrazenie ze on
o tym wie, i wie tez, ze zle robi palac maryske. Nie mozna z nim porozmawiac
o niej, jest najlepsza, najmadrzejsz itd. Obawiam sie ze chlopak jest
zagubiony i nie wie jak z tym sobie poradzic.
Porady i kontakt z psychologem lub psychiatra bardzo milo widziane.
Alex.