Martin E. P. Seligman

1. Data: 2001-01-24 09:56:54

Temat: Martin E. P. Seligman
Od: "JP" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Che.

Ostanio czytam ksiazke "Co mozesz zmienic a czego nie mozesz" tego wlasnie
gostka (swoja droga co za fart, miec DWA inicjaly). Ciekaw jestem Waszych
opinii na temat owej publikacji a takze nt. jej autora. Ksiazka -
przynajmniej w zamierzeniu - wywraca sporo mitow panujacych w psychologii,
np. dot. wplywu traumatycznych przezyc z dziecinstwa, skutecznosci grup AA
et cerata.
Dziekuje z gory za wypowiedzi.

JP

1. Data: 2001-01-24 13:56:09

Temat: Odp: Martin E. P. Seligman
Od: "PROFiT" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sory
Użytkownik JP <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94m8jh$78g$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-01-24 23:35:34

Temat: Re: Martin E. P. Seligman
Od: "Cemal_Melek" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jestem Waszych
> opinii na temat owej publikacji a takze nt. jej autora.

Czesc!
Czytalem to jakies trzy lata temu i moze nieiwele
pamietam, poza tym, iz powinienem zostawic w spokoju to,
czegozmienic nie jestem w stanie :), ale musze powiedziec,
ze ksiazka ta odegrala dosc istotna role w moim rozwoju. W
ciezkich chwilach, gdy zaczynalem studia w Krakowie, pomogla
mi pogodzis sie ze soba i swiatem. Mysle, ze jest to jedna z
lepszych pozycji typu: zobacz jaki jestes wspanialy :).
Dzisiaj mowie juz o tym z przymrozeniem oka, ale jako zwykly
czytelnik (czytaj nie jako psycholog, he he), uwazam, ze
jest to dobra pozycja.
Kemal

1. Data: 2001-01-30 17:17:02

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Che.
>
> Ostanio czytam ksiazke "Co mozesz zmienic a czego nie mozesz"
Fajne, choć nie wiem na ile "naukowe".
Z popularnymi książkami psychologicznymi jest tak,
że najlepiej sprzedają się poradniki. Więc nawet niezłe
książki autorów będących autorytetami naukowymi
są pisane i tytułowane jak poradnik, niezła też jest jego książka
o depresji. Przedstawiona jest tam teoria wyuczonego syndromu
bezradności czy jakoś tak.

Arti

Niskie poczucie własnej wartości
Czesc czy ktos moze mi pomoc?
?
Pytanie: jestem czy nie jestem ?
Co zrobic ze zbyt wczesna dojrzaloscia ?