znow ja!

1. Data: 2001-01-24 13:10:19

Temat: znow ja!
Od: "Yrsa" <a...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim!

Moze mnie pamietacie jak pisalam o moich dylematach zyciowych... O Franku i
Dawidzie. I teraz jest tak ze zFrankiem zerwalam bo mimo iz byl taki kochany
i wogole to zupelnie do siebie nie pasowalismy. Nie mielismy o czym
rozmawiac, nie mamy wspolnych zainteresowan i tak naprawde wogole sie nie
znamy. Gadalam z nim o tym i chcialam by zaczal cos mowic o sobie i zeby nie
byl taki skryty ale nic z tego nie wyszlo a ja juz mialam tego dosc... I w
koncu we mnie peklo. Nie umielem go pokochac. A teraz Dawid mnie zaprosil do
siebie na weekend. To mi sie dziwne wydaje ze on jest dla mnie osrtatnio
taki milutki. Jak moze pamietacie bylismy razem przez dwa lata a on mnie
potem rzucil i bardzo cierpialam. teraz jest z taka dziewczyna Julia i mu na
niej zalezy ale ponoc tez nie rozumieja sie najlepiej. Za to my znamy sie
bardzo dobrze i potrafimy gadac godzinami. No i teraz mam problem. Co bedzie
jesli on bedzie chcial wrocic? Czy dac mu jeszcze raz szanse? Nie umiem
zapomniec o tym jak mnie skrzywdzil i juz mu tak nie zaufam a chyba o to
glownie w zwiazku chodzi, prawda? Poza ty on jest z ta dziewczyna... Nie
chce by ja tez tak skrzywdzil. Kocham go nadal ale nie wydaje mi sie
odpowiednim czlowiekiem. I teraz co ja mam zrobic? Wszystko okaze sie po tym
weekendzie. zobacze jak on sie bedzie zachowywal i jak on bedzie chcial
wrocic to nie wiem jak bym zrobila. Isc za glosem serca czy rozsadku. Prosze
o opinie a najlepiej tych ktorzy kiedys czytali moje posty...

Dzieki

Agata

1. Data: 2001-01-24 13:50:01

Temat: Re: znow ja!
Od: "Weronika" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yrsa" <a...@j...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy dac mu jeszcze raz szanse? Nie umiem
> zapomniec o tym jak mnie skrzywdzil i juz mu tak nie zaufam a chyba o to
> glownie w zwiazku chodzi, prawda?

Jeśli On Cie skrzywdził i nie potrafisz mu tego wybaczyć, to będzie to w
Tobie tkwiło. Będzie powód do kłotni, żalów i pretensji...

> Poza ty on jest z ta dziewczyna...

Własnie....On jest z dziewczyna, skąd ta pewność, że bedzie chciał się znowu
z Tobą związać. Może potrzebuje osoby, która go rozumie, rozmowy, Twojej
obecności...ale nie koniecznie powrotu...

>Kocham go nadal ale nie wydaje mi sie odpowiednim czlowiekiem. I teraz co
ja mam zrobic?

Czyż sama już nie rozwiałaś swoich wątpliwości? Chyba sama już nie widzisz
siebie u jego boku....
Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki....
Nigdy nie będzie tak samo. Może być lepiej, ale też i gorzej. Kolejne
rozczarowania albo radość z powrotu i bycia razem.... Wiem, że to cięzki
wybór.

> Isc za glosem serca czy rozsadku.

Kierując sie uczuciami możesz nie ocenić właściwie sytuacji. Uważam, że aby
ocenić problem obiektywnie trzeba kierowć sie rozsądkiem...

Życzę powodzenia:)
Weronika

Martin E. P. Seligman
Niskie poczucie własnej wartości