znow ja!

From: "Yrsa" <a...@j...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: znow ja!
Date: Wed, 24 Jan 2001 14:10:19 +0100

Czesc wszystkim!

Moze mnie pamietacie jak pisalam o moich dylematach zyciowych... O Franku i
Dawidzie. I teraz jest tak ze zFrankiem zerwalam bo mimo iz byl taki kochany
i wogole to zupelnie do siebie nie pasowalismy. Nie mielismy o czym
rozmawiac, nie mamy wspolnych zainteresowan i tak naprawde wogole sie nie
znamy. Gadalam z nim o tym i chcialam by zaczal cos mowic o sobie i zeby nie
byl taki skryty ale nic z tego nie wyszlo a ja juz mialam tego dosc... I w
koncu we mnie peklo. Nie umielem go pokochac. A teraz Dawid mnie zaprosil do
siebie na weekend. To mi sie dziwne wydaje ze on jest dla mnie osrtatnio
taki milutki. Jak moze pamietacie bylismy razem przez dwa lata a on mnie
potem rzucil i bardzo cierpialam. teraz jest z taka dziewczyna Julia i mu na
niej zalezy ale ponoc tez nie rozumieja sie najlepiej. Za to my znamy sie
bardzo dobrze i potrafimy gadac godzinami. No i teraz mam problem. Co bedzie
jesli on bedzie chcial wrocic? Czy dac mu jeszcze raz szanse? Nie umiem
zapomniec o tym jak mnie skrzywdzil i juz mu tak nie zaufam a chyba o to
glownie w zwiazku chodzi, prawda? Poza ty on jest z ta dziewczyna... Nie
chce by ja tez tak skrzywdzil. Kocham go nadal ale nie wydaje mi sie
odpowiednim czlowiekiem. I teraz co ja mam zrobic? Wszystko okaze sie po tym
weekendzie. zobacze jak on sie bedzie zachowywal i jak on bedzie chcial
wrocic to nie wiem jak bym zrobila. Isc za glosem serca czy rozsadku. Prosze
o opinie a najlepiej tych ktorzy kiedys czytali moje posty...

Dzieki

Agata