Marynowane patisony - pomocy - PILNE!

1. Data: 2004-09-19 14:20:06

Temat: Marynowane patisony - pomocy - PILNE!
Od: "GosiaK" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o pomoc....
Czy ktoś z Was zna szybki i prosty przepis na marynowane patisony? Czy można
zrobić taką zalewę, jak do marynowanej papryki?
Błagam o wskazówki, bo guglowanie na niewiele mi się zdało :o( a nie wiem,
jak długo mogą czekać te małe "ufa" ;o)
pozdrawiam i biegnę do paryki
MałGosiaK

1. Data: 2004-09-19 18:01:39

Temat: Re: Marynowane patisony - pomocy - PILNE!
Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaK" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam i proszę o pomoc....
> Czy ktoś z Was zna szybki i prosty przepis na marynowane patisony?

> Błagam o wskazówki, bo guglowanie na niewiele mi się zdało :

prosze bardzo:
http://groups.google.pl/groups?as_q=marynowane&as_oq
=cukinie%20patisony%20cukinia%20patison%20kabaczek%2
0kabaczki&ie=UTF-8&lr=&hl=pl

> a nie wiem,
> jak długo mogą czekać te małe "ufa" ;o)

ufa, podobnie jak cukinia i kabaczki w chlodzie moga lezec prawie cala zime.
Moja ma chodowala je w ogrodku i trzymala przez cala zime, wybierajac do
konsumpcji te ktore najbardziej o to prosily

pzdr
Ktoska

Grzyby - lista dyskusyjna o grzybach i grzybobraniu!
co na parapetówe?
Re: jak zrobić zielony makaron???
nugaty w katalonii?
buraczki na zimę (jak?)